Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 17:19Är också lite snögubbig nu - men har inte varit utanför dörren på flera timmar. Dock så är vardagsrumsgolvet slipat nu så ska bara lackas.
Är också lite snögubbig nu - men har inte varit utanför dörren på flera timmar. Dock så är vardagsrumsgolvet slipat nu så ska bara lackas.
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 06:12Godmorgon! Klämdag? Vad är det för något?
Godmorgon! Klämdag? Vad är det för något?
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 08:02Klämdag är när jag planerat in ledighet o sovmorgon och byggjobbarna drar igång klockan sju utanför mitt sovrumsfönster.
Vem kunde tro att dom skulle jobba idag?? 😉
Klämdag är när jag planerat in ledighet o sovmorgon och byggjobbarna drar igång klockan sju utanför mitt sovrumsfönster.
Vem kunde tro att dom skulle jobba idag?? 😉
Quote from Rasmus Olsson on 7 January 2011, 09:05Det är då vi förväntas klämma på varann. Kom å kläm!
Det är då vi förväntas klämma på varann. Kom å kläm!
Quote from Funbeat user on 8 January 2011, 11:56Godmorgon, ännu en dag med tandvärk och inställd träning 🙁
Hoppas ni andra har en bättre dag.
Godmorgon, ännu en dag med tandvärk och inställd träning 🙁
Hoppas ni andra har en bättre dag.
Quote from Funbeat user on 8 January 2011, 13:14Men Anna, vad trist. Du ska inte gå till tandakuten?
Men Anna, vad trist. Du ska inte gå till tandakuten?
Quote from Fredric Lagerström on 8 January 2011, 13:46Ja, det måste vara nåt fel med tanden!
Jag kan glädja er med att i Gbg regnar det "cats and dogs".
Ja, det måste vara nåt fel med tanden!
Jag kan glädja er med att i Gbg regnar det "cats and dogs".
Quote from ellen olsson on 8 January 2011, 14:47Aadu: Det suger...
Aadu: Det suger...
Quote from Funbeat user on 8 January 2011, 15:49Här med..... 🙁
I förrgår ville jag åka skidor - då vräkte snön ner, inte särskilt uppmuntrande, igår hann jag inte - då var det uppehåll, idag regnar det alldeles för mycket - o gymmet jag fortfarande har 10-kort på stängde 15 när jag äntligen hade tid
Här med..... 🙁
I förrgår ville jag åka skidor - då vräkte snön ner, inte särskilt uppmuntrande, igår hann jag inte - då var det uppehåll, idag regnar det alldeles för mycket - o gymmet jag fortfarande har 10-kort på stängde 15 när jag äntligen hade tid
Quote from Funbeat user on 10 January 2011, 05:43God Morgon alla Singlar!
I dag blir en bra dag men ta det lugnt och försiktigt när ni ska ut 😉
God Morgon alla Singlar!
I dag blir en bra dag men ta det lugnt och försiktigt när ni ska ut 😉