Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 10:34Morrn!
Har fixat frukost på egen hand (som vanligt). Fil, mussli och kaffe.
Morrn!
Har fixat frukost på egen hand (som vanligt). Fil, mussli och kaffe.
Quote from Rasmus Olsson on 13 December 2008, 10:34Nu har jag druckit en oförsvarlig mängd glögg... och klockan är inte 11 ens.
Nu har jag druckit en oförsvarlig mängd glögg... och klockan är inte 11 ens.
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 10:49God morgon! Eller förmiddag är det ju för sjutton... Har käkat en stabil bakfylle frulle med bacon, ägg, vitt bröd, massor med mjölk och ännu mer kaffe. Passade även på att läsa lite bland trådarna här på FB och det är ju en näst intill aldrig sinande käl
God morgon! Eller förmiddag är det ju för sjutton... Har käkat en stabil bakfylle frulle med bacon, ägg, vitt bröd, massor med mjölk och ännu mer kaffe. Passade även på att läsa lite bland trådarna här på FB och det är ju en näst intill aldrig sinande käl
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 11:25NU börjar den här dagen - jag sätter mig ner med rykande kaffe och ostmackor och ser på skidor
NU börjar den här dagen - jag sätter mig ner med rykande kaffe och ostmackor och ser på skidor
Quote from Funbeat user on 14 December 2008, 07:37Ny dag, nya möjligheter!
Ska springa en sväng innan solen går ned. Blir obanad terräng med stort inslag av backar.
God morgon!
Ny dag, nya möjligheter!
Ska springa en sväng innan solen går ned. Blir obanad terräng med stort inslag av backar.
God morgon!
Quote from Funbeat user on 14 December 2008, 08:22God Morgon!
Idag är det ju tredje Advent, vill påminna er om att ni måste släcka ljusen innan de brunnit ner:-)
God Morgon!
Idag är det ju tredje Advent, vill påminna er om att ni måste släcka ljusen innan de brunnit ner:-)
Quote from Funbeat user on 15 December 2008, 05:50Känns inte som någon god morgon. Käkat frukost, tror jag ska slagga en timma till.
Känns inte som någon god morgon. Käkat frukost, tror jag ska slagga en timma till.
Quote from Rasmus Olsson on 15 December 2008, 05:56Äntligen måndag!
Äntligen jobba!
Äntligen måndag!
Äntligen jobba!
Quote from Funbeat user on 15 December 2008, 05:57Äntligen, perfekt kaffe!
Äntligen, perfekt kaffe!
Quote from Rasmus Olsson on 15 December 2008, 05:58Perfekt latte. Perfekt gröt. Perfekt DN.
Perfekt latte. Perfekt gröt. Perfekt DN.