Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 07:47Varit uppe och fått kaffe, banan och några mackor. Gick och la mig igen och lyssnar på naturboksrecensioner i P1.
Ett par minusgrader ute och snö- och isvalkar på marken. Tror jag hoppar över löpningen i dag för att spara låret. Tar nog en promenad till
Varit uppe och fått kaffe, banan och några mackor. Gick och la mig igen och lyssnar på naturboksrecensioner i P1.
Ett par minusgrader ute och snö- och isvalkar på marken. Tror jag hoppar över löpningen i dag för att spara låret. Tar nog en promenad till
Quote from Rasmus Olsson on 13 December 2008, 08:01Fått kaffe och gröt. Ingen espresso där jag nu är i Malmköping i Sörmland. Nu ska det blir glöggfrukost.
Fått kaffe och gröt. Ingen espresso där jag nu är i Malmköping i Sörmland. Nu ska det blir glöggfrukost.
Quote from Fredrik Olsson on 13 December 2008, 08:01God morgon! Snart dags att gå o lägga sig 🙂
God morgon! Snart dags att gå o lägga sig 🙂
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 08:03Fått? Är ni smygsinglar hela bunten?
Fått? Är ni smygsinglar hela bunten?
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 08:06Hm, man kan ju inte alltid vara skärpt då man skriver.
Hm, man kan ju inte alltid vara skärpt då man skriver.
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 08:12Trodde jag kommit på er.
Fö om du stryker P1 och så älskar jag snö & is men annars lät det som min morgon!
Trodde jag kommit på er.
Fö om du stryker P1 och så älskar jag snö & is men annars lät det som min morgon!
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 08:21Nu efter åtta blev det Ring så spelar vi. Packar ryggsäcken, snart bär det iväg.
Nu efter åtta blev det Ring så spelar vi. Packar ryggsäcken, snart bär det iväg.
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 09:25Har kommit in efter morgonpromenaden med hunden. Underbart att ha tillbaks honom efter sex veckor! =) Har även insett att jag behöver handla för att kunna få till en ordentlig frukost. 🙁
Har kommit in efter morgonpromenaden med hunden. Underbart att ha tillbaks honom efter sex veckor! =) Har även insett att jag behöver handla för att kunna få till en ordentlig frukost. 🙁
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 10:08Det låter ju iaf klassiskt ungkarlsmässigt. Men ring så spelar VI ... jag är fortf misstänksam 😉
Det låter ju iaf klassiskt ungkarlsmässigt. Men ring så spelar VI ... jag är fortf misstänksam 😉
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 10:17Godmorgon alla
Har precis fått tillaga min frukost med havregrynsgröt, halv banan, ägg och kaffe m mjölk. Nu e de på med träningskläderna o ner till F&S för ett balanspass på gymmet och ett jympa medel-pass.Ha en bra dag allihop
Godmorgon alla
Har precis fått tillaga min frukost med havregrynsgröt, halv banan, ägg och kaffe m mjölk. Nu e de på med träningskläderna o ner till F&S för ett balanspass på gymmet och ett jympa medel-pass.
Ha en bra dag allihop