Quote from Fredric Lagerström on 10 December 2008, 07:43Kexchoklad och kaffe inmundigas här.
God morgon!
Kexchoklad och kaffe inmundigas här.
God morgon!
Quote from Funbeat user on 10 December 2008, 08:02Idag var jag uppe före halv åtta - det är väldigt tidigt det! Vad mörkt ni har det på morgnarna! (H)
Idag var jag uppe före halv åtta - det är väldigt tidigt det! Vad mörkt ni har det på morgnarna! (H)
Quote from Fredric Lagerström on 10 December 2008, 08:20Tänd ett ljus, Lena tänd ett ljus!
Tänd ett ljus, Lena tänd ett ljus!
Quote from Fredrik Olsson on 10 December 2008, 08:23God morgon alla singlar 😀
...ääh, jag går o lägger mig igen. Har ju sovmorgon idag 🙂
God morgon alla singlar 😀
...ääh, jag går o lägger mig igen. Har ju sovmorgon idag 🙂
Quote from Funbeat user on 10 December 2008, 08:33Bättre att förbanna mörkret än att tända ljus.
God morgon!
Bättre att förbanna mörkret än att tända ljus.
God morgon!
Quote from Jonny Persson on 10 December 2008, 08:40Den var bra Richard! 😀
Den var bra Richard! 😀
Quote from Funbeat user on 10 December 2008, 19:39Det är eldförbud hemma hos mig.
Det är eldförbud hemma hos mig.
Quote from Rasmus Olsson on 11 December 2008, 06:06Fan va bakfull ja e.... tre glasvin och blev kanonfull. Ska aldrig aldrig mer göra fem veckors uppehåll. Det är ju direkt hälsåvådligt.
Fan va bakfull ja e.... tre glasvin och blev kanonfull. Ska aldrig aldrig mer göra fem veckors uppehåll. Det är ju direkt hälsåvådligt.
Quote from Funbeat user on 11 December 2008, 08:41God morgon! Snön faller här i byn och allt blir fluffigt och tyst, nu ska det drickas kaffe 🙂
Du får gå på hårdare med alkoholen Bruse och nu på vintern så fungerar det ju även som skydd mot isproppar i systemet (t+)
God morgon! Snön faller här i byn och allt blir fluffigt och tyst, nu ska det drickas kaffe 🙂
Du får gå på hårdare med alkoholen Bruse och nu på vintern så fungerar det ju även som skydd mot isproppar i systemet (t+)
Quote from Funbeat user on 11 December 2008, 08:44AHH jag älskar snö, var norrut förra helgen...80 cm i Ramundberget...gud vad avis jag blir nu när jag tittar ut på Stockholms gråa väder
AHH jag älskar snö, var norrut förra helgen...80 cm i Ramundberget...gud vad avis jag blir nu när jag tittar ut på Stockholms gråa väder