Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Jag är uppe tidigt idag! Lätt nöjd med det... 🙂 Fastnade lite vid datorn nu dock, med Third Watch (Tredje Skiftet) och slösurfar lite 🙂

Fick mina funbeat kläder idag, weeee eeeeee eeeee!! Nu måste jag bara hitta någon som jag kan visa upp mig i dem fö

Latte och gröt är imundigad. God morgon.

En alldeles ovanligt god morgon idag, för jag har precis börjat den lediga fredag jag får som kompensation för att jobbat förra helgen. HURRA, minst sagt! Sovmorgon en och halv timme, och sen skicka barnen till skolan så småningom. Jag ska ut på julklapps

Godmorgon.
Öken. Börjat jobba, ska jobba heeela helgen.
Ööööken 🙂
Men ska springa vinterutmaningen med pannlampa imorrn kväll.
Måste komma ihåg att köpa nya batterier bara.

God morgon.
Äntligen fredag och jag är ledig som vanligt:-). Ska försöka åka någon mil i konstsnöspåret om det går innan det smälter bort. Det är bäst att passa på när det går.

Whee!! Så mycket bättre morgon än igår! Och då har jag inte ens fått en kopp kaffe än! 😀
Och ikväll är det pubkväll här på kontoret! (t+)

Have a great one everyone!!

Jag känner en litelätt gnagande, nästan lite behaglig lugnoro. 😉

God morgon!

Nu har jag både läst DN, druckit latte, öppnat en lucka i min Bamseadventskalender, mekat cykel och käkat gröt. Nu ska jag ut i verkligheten mot evigheten!

God morgon! Jag tror Bruse är på gott humör idag! Och himlans effektiv dessutom. Själv har jag precis avslutat frukost och tandborstning och om ett par minuter är det iväg till jobbet. Ingen lust alls med det idag, men har väl inte så mycket att välja på,

Bamses adventskalender har jag köpt många år. Den är min! Bara min! När Klonen var liten fick han om han var snäll, öppna en lucka. Nån ordning får det väl va.

Gott humör blir man om man får börja sova ordentligt. Det gör inte ont att råka vicka på stort