Quote from Funbeat user on 4 December 2008, 11:47Jag är uppe tidigt idag! Lätt nöjd med det... 🙂 Fastnade lite vid datorn nu dock, med Third Watch (Tredje Skiftet) och slösurfar lite 🙂
Fick mina funbeat kläder idag, weeee eeeeee eeeee!! Nu måste jag bara hitta någon som jag kan visa upp mig i dem fö
Jag är uppe tidigt idag! Lätt nöjd med det... 🙂 Fastnade lite vid datorn nu dock, med Third Watch (Tredje Skiftet) och slösurfar lite 🙂
Fick mina funbeat kläder idag, weeee eeeeee eeeee!! Nu måste jag bara hitta någon som jag kan visa upp mig i dem fö
Quote from Rasmus Olsson on 5 December 2008, 06:03Latte och gröt är imundigad. God morgon.
Latte och gröt är imundigad. God morgon.
Quote from Funbeat user on 5 December 2008, 07:01En alldeles ovanligt god morgon idag, för jag har precis börjat den lediga fredag jag får som kompensation för att jobbat förra helgen. HURRA, minst sagt! Sovmorgon en och halv timme, och sen skicka barnen till skolan så småningom. Jag ska ut på julklapps
En alldeles ovanligt god morgon idag, för jag har precis börjat den lediga fredag jag får som kompensation för att jobbat förra helgen. HURRA, minst sagt! Sovmorgon en och halv timme, och sen skicka barnen till skolan så småningom. Jag ska ut på julklapps
Quote from Fredric Lagerström on 5 December 2008, 08:07Godmorgon.
Öken. Börjat jobba, ska jobba heeela helgen.
Ööööken 🙂
Men ska springa vinterutmaningen med pannlampa imorrn kväll.
Måste komma ihåg att köpa nya batterier bara.
Godmorgon.
Öken. Börjat jobba, ska jobba heeela helgen.
Ööööken 🙂
Men ska springa vinterutmaningen med pannlampa imorrn kväll.
Måste komma ihåg att köpa nya batterier bara.
Quote from Funbeat user on 5 December 2008, 08:16God morgon.
Äntligen fredag och jag är ledig som vanligt:-). Ska försöka åka någon mil i konstsnöspåret om det går innan det smälter bort. Det är bäst att passa på när det går.
God morgon.
Äntligen fredag och jag är ledig som vanligt:-). Ska försöka åka någon mil i konstsnöspåret om det går innan det smälter bort. Det är bäst att passa på när det går.
Quote from Funbeat user on 5 December 2008, 09:53Whee!! Så mycket bättre morgon än igår! Och då har jag inte ens fått en kopp kaffe än! 😀
Och ikväll är det pubkväll här på kontoret! (t+)Have a great one everyone!!
Whee!! Så mycket bättre morgon än igår! Och då har jag inte ens fått en kopp kaffe än! 😀
Och ikväll är det pubkväll här på kontoret! (t+)
Have a great one everyone!!
Quote from Fredric Lagerström on 5 December 2008, 11:52Jag känner en litelätt gnagande, nästan lite behaglig lugnoro. 😉
Jag känner en litelätt gnagande, nästan lite behaglig lugnoro. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 10 December 2008, 06:11God morgon!
Nu har jag både läst DN, druckit latte, öppnat en lucka i min Bamseadventskalender, mekat cykel och käkat gröt. Nu ska jag ut i verkligheten mot evigheten!
God morgon!
Nu har jag både läst DN, druckit latte, öppnat en lucka i min Bamseadventskalender, mekat cykel och käkat gröt. Nu ska jag ut i verkligheten mot evigheten!
Quote from Funbeat user on 10 December 2008, 06:28God morgon! Jag tror Bruse är på gott humör idag! Och himlans effektiv dessutom. Själv har jag precis avslutat frukost och tandborstning och om ett par minuter är det iväg till jobbet. Ingen lust alls med det idag, men har väl inte så mycket att välja på,
God morgon! Jag tror Bruse är på gott humör idag! Och himlans effektiv dessutom. Själv har jag precis avslutat frukost och tandborstning och om ett par minuter är det iväg till jobbet. Ingen lust alls med det idag, men har väl inte så mycket att välja på,
Quote from Rasmus Olsson on 10 December 2008, 07:13Bamses adventskalender har jag köpt många år. Den är min! Bara min! När Klonen var liten fick han om han var snäll, öppna en lucka. Nån ordning får det väl va.
Gott humör blir man om man får börja sova ordentligt. Det gör inte ont att råka vicka på stort
Bamses adventskalender har jag köpt många år. Den är min! Bara min! När Klonen var liten fick han om han var snäll, öppna en lucka. Nån ordning får det väl va.
Gott humör blir man om man får börja sova ordentligt. Det gör inte ont att råka vicka på stort