Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

God Morgon! Äh, skippa "god" förresten! Finns väl inget bättre sätt att vakna (04:40 dessutom!) än till ljudet av tre blomkrukor och en ljusstake som faller till golvet? Någon som vill köpa en katt? Hon är rätt billig just nu... Jag går upp kvart över fem

Ajdå. Inte kul att behöva städa det första man gör på morgonen.

men som du skriver, nu kan det bara bli bättre!

Teoretiskt sett så kan det bara bli bättre, men jag förlitar mig på SL för transport till jobbet, så i praktiken kan vad som helst hända! 🙂 Får väl se om det är lövhalka eller vagnfel som gäller idag...

Oj, riktigt positiv inställning idag! 😉

Jag hoppas allt flyter på bra för dig idag!

Limma blomkrukorna i fönsterbrädan.

Godmorgon!

Sälj kräket till närmaste pizzeria.

mennnn, ssschhhhh, det finns faktiskt folk som försöker sova

😉

Jag kan bli sååå trött på mina katter ibland.

Fast jag anar att din katt inte vant sej vid ljusstaken än och att när den föll så drog sladden med sej tre krukor?

Fast i fönstret bör dom sitta krukorna men det är ju inte realistiskt, kanske. Ge katten ä

Det är väl bättre att limma fast katten istället för krukorna, fast helst utomhus då? 😉

Tackar så mycket för alla tips och idéer på vad som bör hända med kattf-n... 🙂 Häftmassa under blomkrukorna har kommit upp som förslag tidigare, men jag tror det blir fläckar av det. Limma fast katten var dock en ny variant! Jag vet inte vad hon höll på