Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Niosovare.. 😉

Hade jag inte en tid att passa hade jag gärna sovit längre... Jobbade till 3-4 i morse och begynnande förkylning, inte förnekar du mig väl att sova till nio då?

God morgon (förmiddag?)! Varit igång sedan 07.00 med att tvätta kläder. Inte skoj men skit samma för i eftermiddag åker jag till Tandådalen, Skidtestarhelg på G 😀

Nej fan Mia, vad har du för konstigt jobb?
Var inte hemma förrän vid 19.30 igår, tyckte att det var segt och hindrade mig från att springa en runda.

Anstormande deadline, då blir det lite si och så med tiderna. Nästa vecka planerar jag att sova från nio till nio varje dag, minst ; )

Glöm inte Tandådalen 31.
Liftwaffe och deadlines i en enda röra.

Bruse, du är hjärtligt välkommen hem till mig på ett äpple och ett glas apelsinjuice. Men jag själv äter gärna varma kolhydrater med smält smör.. Egentligen är det för tidigt, men jag skulle kunna tänka mig ett glas rött till det.

Jag kommer Maja, men det är nog dags för mig att trappa upp kolhydratsätandet. Jag börjar ju rejsa med rullatortanterna, så jag behöver energin.

Men nu får ni inte skriva i den här tråden mer för idag. Nu är det slut på morgonen. Välkommen tillbaka imorg

Jag hade nog kunnat varit först! Om jag skrivit innan jag gick och la mig? (H) Men neh..

God morgon iaf! Fortsatt trevlig dag på er!

Maja: Är detta en rätt för dig? 😉

http://www.annamariavolpi.com/pasta_alfredo_recipe.html