Quote from Funbeat user on 27 November 2008, 08:39Ställde klockan på 06.10, samma tid som när jag går och simmar. Planen var att springa idag. Men i hel... heller..
Det gick inte att övertyga kroppen att 10 km löpning skulle göra gott. 🙁
Ställde klockan på 06.10, samma tid som när jag går och simmar. Planen var att springa idag. Men i hel... heller..
Det gick inte att övertyga kroppen att 10 km löpning skulle göra gott. 🙁
Quote from Funbeat user on 27 November 2008, 08:44Fittdag. Jag är så dödligt less på mitt pissjobb. Kan ingen bara komma förbi jungfrugatan och rädda mig en smula..
Fittdag. Jag är så dödligt less på mitt pissjobb. Kan ingen bara komma förbi jungfrugatan och rädda mig en smula..
Quote from Rasmus Olsson on 27 November 2008, 08:48Linda, visst kan jag rädda dig. Om du lovar inte käka lussekatter eller nåt annat skumt?
Linda, visst kan jag rädda dig. Om du lovar inte käka lussekatter eller nåt annat skumt?
Quote from Funbeat user on 27 November 2008, 08:50Jag lovar ingenting det är det enda jag kan hålla 🙂
Jag lovar ingenting det är det enda jag kan hålla 🙂
Quote from Funbeat user on 27 November 2008, 08:58Linda, om du kommer hit ska jag förse dig med nybakat bröd. Men det är inget för såna som går på low-carbs dieter och annat trams 🙂 Kaffe eller te?
Linda, om du kommer hit ska jag förse dig med nybakat bröd. Men det är inget för såna som går på low-carbs dieter och annat trams 🙂 Kaffe eller te?
Quote from Jonny Persson on 27 November 2008, 08:59Men var är lussebullarna? Jag är gravt beroende...
Men var är lussebullarna? Jag är gravt beroende...
Quote from Rasmus Olsson on 27 November 2008, 09:01Trams? Fast jävlar vad sugen jag är på äpple! Inte choklad, inte alkohol i någon form, utan just äpple!
Trams? Fast jävlar vad sugen jag är på äpple! Inte choklad, inte alkohol i någon form, utan just äpple!
Quote from Funbeat user on 27 November 2008, 09:05Tillbaks efter 2 bra pass på gymet. Fick reda på att man kan beställa god macka som serveras med kaffe eller te efteråt. Får bli nästa torsdag. Ser redan fram emot det. Idag får jag väl fixa min macka själv.
OK - ska komma ihåg det där med C - var det vit
Tillbaks efter 2 bra pass på gymet. Fick reda på att man kan beställa god macka som serveras med kaffe eller te efteråt. Får bli nästa torsdag. Ser redan fram emot det. Idag får jag väl fixa min macka själv.
OK - ska komma ihåg det där med C - var det vit
Quote from Fredric Lagerström on 27 November 2008, 09:17Härligt att singelgruppen är på hugget idag. Känns som att ALLA har lyft sej ett litet snäpp!
Bra!
(t+)
Härligt att singelgruppen är på hugget idag. Känns som att ALLA har lyft sej ett litet snäpp!
Bra!
(t+)
Quote from Funbeat user on 27 November 2008, 09:23Nu är jag också (nästan) vaken. Godmorgon!
Nu är jag också (nästan) vaken. Godmorgon!