Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Mmm det vattnas i munnen.. Helgfrukost kanske?

Blir värre och värre. Precis vaknat. Börjar få svårt att somna på kvällarna. Beror säkert på att jag inte tränat på mer än tre veckor. förr somnade jag direkt när lampan släktes och vaknade exakt 7,5 timmar senare. Nu tar det tid att somna , och vaknar al

Pasta Alfredo till frukost??
Hellre nybakta ciabatta som idag. Inte fel att komma hem efter simningen och äta nybakt bröd.

Jag har försovit mig varje dag den här veckan. En gång med oflit men övriga dagar med berått mod. Jag vill helt enkelt inte gå upp förrän det ljusnar ute.

Tur du inte bor i Kiruna då.

Lyxade till det imorse, med att läsa tidningen i sägnen innan dagens första espresso.

Godmorgon Bruse!
Ja det låter lyxigt - för mig blev det havregrynsgröt med banan innan morgonens träningpass. Kaffet får vänta tills lite senare.
Ha en bra dag 🙂

Tänkte ta en sväng i simbassängen innan jag ska iväg och sjunga.

Herregud vad alla är ambitiösa. Jag startade dagen med att sova. Sedan åt jag fullkornsmackor med herrgårdsost och kaffe medan jag tittade på Fråga doktorn, någon repris av en såpa jag inte sett förut, TV 4-nyheterna och en reklamsnutt från tvshop (bara f

Lena M J: skönt att höra att nån mer har samma slapp-morgon som jag.
Kanske hasar ner i källarförrådet och hämtar stakarna lite senare men sen är det stopp på aktiviteterna.