Quote from Funbeat user on 27 November 2008, 22:22Mmm det vattnas i munnen.. Helgfrukost kanske?
Mmm det vattnas i munnen.. Helgfrukost kanske?
Quote from Rasmus Olsson on 28 November 2008, 08:03Blir värre och värre. Precis vaknat. Börjar få svårt att somna på kvällarna. Beror säkert på att jag inte tränat på mer än tre veckor. förr somnade jag direkt när lampan släktes och vaknade exakt 7,5 timmar senare. Nu tar det tid att somna , och vaknar al
Blir värre och värre. Precis vaknat. Börjar få svårt att somna på kvällarna. Beror säkert på att jag inte tränat på mer än tre veckor. förr somnade jag direkt när lampan släktes och vaknade exakt 7,5 timmar senare. Nu tar det tid att somna , och vaknar al
Quote from Funbeat user on 28 November 2008, 09:32Pasta Alfredo till frukost??
Hellre nybakta ciabatta som idag. Inte fel att komma hem efter simningen och äta nybakt bröd.
Pasta Alfredo till frukost??
Hellre nybakta ciabatta som idag. Inte fel att komma hem efter simningen och äta nybakt bröd.
Quote from Funbeat user on 28 November 2008, 10:17Jag har försovit mig varje dag den här veckan. En gång med oflit men övriga dagar med berått mod. Jag vill helt enkelt inte gå upp förrän det ljusnar ute.
Jag har försovit mig varje dag den här veckan. En gång med oflit men övriga dagar med berått mod. Jag vill helt enkelt inte gå upp förrän det ljusnar ute.
Quote from Rasmus Olsson on 28 November 2008, 10:25Tur du inte bor i Kiruna då.
Tur du inte bor i Kiruna då.
Quote from Rasmus Olsson on 29 November 2008, 06:34Lyxade till det imorse, med att läsa tidningen i sägnen innan dagens första espresso.
Lyxade till det imorse, med att läsa tidningen i sägnen innan dagens första espresso.
Quote from Funbeat user on 29 November 2008, 08:13Godmorgon Bruse!
Ja det låter lyxigt - för mig blev det havregrynsgröt med banan innan morgonens träningpass. Kaffet får vänta tills lite senare.
Ha en bra dag 🙂
Godmorgon Bruse!
Ja det låter lyxigt - för mig blev det havregrynsgröt med banan innan morgonens träningpass. Kaffet får vänta tills lite senare.
Ha en bra dag 🙂
Quote from Funbeat user on 29 November 2008, 09:09Tänkte ta en sväng i simbassängen innan jag ska iväg och sjunga.
Tänkte ta en sväng i simbassängen innan jag ska iväg och sjunga.
Quote from Funbeat user on 29 November 2008, 10:31Herregud vad alla är ambitiösa. Jag startade dagen med att sova. Sedan åt jag fullkornsmackor med herrgårdsost och kaffe medan jag tittade på Fråga doktorn, någon repris av en såpa jag inte sett förut, TV 4-nyheterna och en reklamsnutt från tvshop (bara f
Herregud vad alla är ambitiösa. Jag startade dagen med att sova. Sedan åt jag fullkornsmackor med herrgårdsost och kaffe medan jag tittade på Fråga doktorn, någon repris av en såpa jag inte sett förut, TV 4-nyheterna och en reklamsnutt från tvshop (bara f
Quote from Funbeat user on 29 November 2008, 11:01Lena M J: skönt att höra att nån mer har samma slapp-morgon som jag.
Kanske hasar ner i källarförrådet och hämtar stakarna lite senare men sen är det stopp på aktiviteterna.
Lena M J: skönt att höra att nån mer har samma slapp-morgon som jag.
Kanske hasar ner i källarförrådet och hämtar stakarna lite senare men sen är det stopp på aktiviteterna.