Quote from Rasmus Olsson on 16 September 2009, 22:38Ja om vi paddlar.
Nu ska jag lägga mig, såsluta skriv nu, har inte tid å läsa ikapp imorrn bitti.
Ja om vi paddlar.
Nu ska jag lägga mig, såsluta skriv nu, har inte tid å läsa ikapp imorrn bitti.
Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 22:40Mm...kanske 🙂
Mm...kanske 🙂
Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 22:58Eller inte? 😉
Eller inte? 😉
Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 23:00Nja...man ska aldrig säga aldrig...;)
Nja...man ska aldrig säga aldrig...;)
Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 23:13Det är ju snart morn igen och då blir ju den här tråden superaktuell...
Det är ju snart morn igen och då blir ju den här tråden superaktuell...
Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 23:26http://www.youtube.com/watch?v=2DheMlMNLcE
Den här är min absoluta favorit!
http://www.youtube.com/watch?v=2DheMlMNLcE
Den här är min absoluta favorit!
Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 23:28Jaaaa Sofie, gör sådär på uppkörningen imorn så får du ditt körkort direkt!
Jaaaa Sofie, gör sådär på uppkörningen imorn så får du ditt körkort direkt!
Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 23:29Jaa, okej! "blåögd"
Jaa, okej! "blåögd"
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 07:30När jag vaknade imorse av tumultsljudet under mitt sovrum (de håller på att byta ut avloppet och har grävt runt halva huset och nu jobbar de just under där jag sover)... Kollade på mobben för att se vad klockan var: 07:09... "Snoosing 9 minutes" alltså..
När jag vaknade imorse av tumultsljudet under mitt sovrum (de håller på att byta ut avloppet och har grävt runt halva huset och nu jobbar de just under där jag sover)... Kollade på mobben för att se vad klockan var: 07:09... "Snoosing 9 minutes" alltså..
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 07:36d morn alla! Ännu en vacker skånsk höstmorn, ännu en mornfrisyr där "pälsen" står åt precis alla håll... Det blir nog en bra dag det här. 🙂
d morn alla! Ännu en vacker skånsk höstmorn, ännu en mornfrisyr där "pälsen" står åt precis alla håll... Det blir nog en bra dag det här. 🙂