Quote from Rasmus Olsson on 17 September 2009, 07:43Det är soligt och det ska bli varmt, kalasdag på g.
Det är soligt och det ska bli varmt, kalasdag på g.
Quote from Fredric Lagerström on 17 September 2009, 07:51Svinkallt ute ju! Brrr. Vad är det här? Vart är vi på väg?
Kavajpremiär i morse och värmelven på i kök o badrum hemma.Jag läste dit inlägg som du tyckte var långt Jenny. Vet inte om jag fattade allt
men jag är ingen Einstein iofs.d morn.
Svinkallt ute ju! Brrr. Vad är det här? Vart är vi på väg?
Kavajpremiär i morse och värmelven på i kök o badrum hemma.
Jag läste dit inlägg som du tyckte var långt Jenny. Vet inte om jag fattade allt
men jag är ingen Einstein iofs.
d morn.
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 07:54Vi är på väg mot julafton Aadu. Har du redan glömt det sen förra året? 😉
Vi är på väg mot julafton Aadu. Har du redan glömt det sen förra året? 😉
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 08:06Aadu: ... Eller så har jag inte vaknat riktigt än! 😉
Aadu: ... Eller så har jag inte vaknat riktigt än! 😉
Quote from Fredric Lagerström on 17 September 2009, 08:17Tror jag ska lämna in en lottorad, vinna en stor summa pengar och åka iväg på kryssning en 5-6 v till the carrabeans....
YESSSSS äntligen en vettig handlingsplan!!!!
Tror jag ska lämna in en lottorad, vinna en stor summa pengar och åka iväg på kryssning en 5-6 v till the carrabeans....
YESSSSS äntligen en vettig handlingsplan!!!!
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 08:40Jadu Jenny, vore det inte ännu bättre att slippa drömma om mannen? Då hade du fått en kaffe på riktigt =)
Jadu Jenny, vore det inte ännu bättre att slippa drömma om mannen? Då hade du fått en kaffe på riktigt =)
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 08:46Jenny, har du inget café i närheten som kan servera dig kaffe? Kanske med leverans till och med, om du går in och flirtar lite? 🙂
Själv har jag ännu en skön morn med problem hos kunden att lösa. Never ending story...
Men jag kan glädja mig åt de 3 tim
Jenny, har du inget café i närheten som kan servera dig kaffe? Kanske med leverans till och med, om du går in och flirtar lite? 🙂
Själv har jag ännu en skön morn med problem hos kunden att lösa. Never ending story...
Men jag kan glädja mig åt de 3 tim
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 08:52Jo, en underbar morn är det! Skolen SKINER ju (t+) ha en bra dag allihopa!
Jo, en underbar morn är det! Skolen SKINER ju (t+) ha en bra dag allihopa!
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 09:11Daniel: Nja... Jag vet inte. Drömmer man om mannen får man bara de mumsiga bitarna... Eller? 😉
Daniel: Nja... Jag vet inte. Drömmer man om mannen får man bara de mumsiga bitarna... Eller? 😉
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 09:15Jenny: Det finns tt kaffe på Tanneforsgatan 11... 🙂
Jenny: Det finns tt kaffe på Tanneforsgatan 11... 🙂