Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 07:57Morrn! Det som var ett soligt Stockholm verkar bli ett molnigare sådant. Men det gör inget för min del. Först 3 tim spinning sen jobba undan lite högarpå kontoret.
Ha en bra dag alla 😀
Morrn! Det som var ett soligt Stockholm verkar bli ett molnigare sådant. Men det gör inget för min del. Först 3 tim spinning sen jobba undan lite högarpå kontoret.
Ha en bra dag alla 😀
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 08:00God Morgon
Vaknade med att solen lyste på sovrumsfönstret. Tyvärr så har det kommit massa moln nu. Laddar nu med riktig frukost inför dagens långdistans.Ha en bra dag alla singlar 🙂
God Morgon
Vaknade med att solen lyste på sovrumsfönstret. Tyvärr så har det kommit massa moln nu. Laddar nu med riktig frukost inför dagens långdistans.
Ha en bra dag alla singlar 🙂
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 08:023 timmar spinning?! Huvva. Det var soligt vid 7.00 när jag vaknade men nu ser det lite molnigare ut, men det kanske försvinner.
3 timmar spinning?! Huvva. Det var soligt vid 7.00 när jag vaknade men nu ser det lite molnigare ut, men det kanske försvinner.
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 08:37God Morgon!
Styrketräning och middagsbjudning hos mig står på programmet idag.
God Morgon!
Styrketräning och middagsbjudning hos mig står på programmet idag.
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 08:38morning
morning
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 10:07Sov länge i dag, ska jobba kvällspass idag. Solen skiner och det är så gott med kaffe!
Ha en toppendag alla singlor och singlar 😉
Sov länge i dag, ska jobba kvällspass idag. Solen skiner och det är så gott med kaffe!
Ha en toppendag alla singlor och singlar 😉
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 05:51God Måndagmorgon på er alla!
Dags för mig att gå till jobbet, har packat väskan för att testa Runday i kväll om jag inte är helt urlakad efter arbetet.
God Måndagmorgon på er alla!
Dags för mig att gå till jobbet, har packat väskan för att testa Runday i kväll om jag inte är helt urlakad efter arbetet.
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 08:38God morgon!
Äntligen! Idag var första dagen på länge som jag inte frös när jag gick till jobbet. Hurra för det!
God morgon!
Äntligen! Idag var första dagen på länge som jag inte frös när jag gick till jobbet. Hurra för det!
Quote from Rasmus Olsson on 12 March 2012, 09:32Filippa, är du verkligen singel? Hm....
Filippa, är du verkligen singel? Hm....
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 10:26Japp!
Japp!