Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 14:09Bruse, jag tycker nog också att kortbyxor inte hör hemma på jobbet. Fast det beror ju mycket på vad man jobbar med, själv så sitter jag på kontor där ibland kunder kommer på besök och då tycker jag att kortbyxor är lite "semester". Absolut inte kortbyxor
Bruse, jag tycker nog också att kortbyxor inte hör hemma på jobbet. Fast det beror ju mycket på vad man jobbar med, själv så sitter jag på kontor där ibland kunder kommer på besök och då tycker jag att kortbyxor är lite "semester". Absolut inte kortbyxor
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 14:09Vilka härliga arbetskamrater du har... inte 🙁
På mitt jobb är det mycket skratt hela dagarna. Känner mig tramsigt lyckligt lottad över att få jobba där jag gör.
Vilka härliga arbetskamrater du har... inte 🙁
På mitt jobb är det mycket skratt hela dagarna. Känner mig tramsigt lyckligt lottad över att få jobba där jag gör.
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 14:31Är det varmt nog så åker kortbyxorna på. Skulle inte uppfattas som seriös om jag kom i kostym till möten. Vill ju inte bli tagen för konsult eller annat 😉
Är det varmt nog så åker kortbyxorna på. Skulle inte uppfattas som seriös om jag kom i kostym till möten. Vill ju inte bli tagen för konsult eller annat 😉
Quote from Rasmus Olsson on 13 March 2012, 14:53Får kvinnor ha korta kjolar, så anser jag att jag i jämställdhetens tecken får ha kortbyxor.
Får kvinnor ha korta kjolar, så anser jag att jag i jämställdhetens tecken får ha kortbyxor.
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 14:57Klart du får det Bruse. Du får även ha kjol om du så önskar.
Klart du får det Bruse. Du får även ha kjol om du så önskar.
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 14:57Jobbar med barn och ungdomar och kan vara härligt avslappnat klädd. Så skönt att slippa kostym 🙂 Idag sitter jag i min nya snygga supersköna Houdinihood 🙂
Jobbar med barn och ungdomar och kan vara härligt avslappnat klädd. Så skönt att slippa kostym 🙂 Idag sitter jag i min nya snygga supersköna Houdinihood 🙂
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 15:01Skönt! Själv kan jag klä mig snyggt casual på jobbet. Ibland krävs lite uppsnoffsat men det har jag inga problem med.
Skönt! Själv kan jag klä mig snyggt casual på jobbet. Ibland krävs lite uppsnoffsat men det har jag inga problem med.
Quote from Rasmus Olsson on 13 March 2012, 15:13Det fick iaf inte förarna på Busslink som först vägrades ha kortbyxor, för de var privata. Då tog han på sig en godkänd uniformskjol. Då blev han avstängd. Men Det blev debatt och nu har förarna kortbyxor.
Det fick iaf inte förarna på Busslink som först vägrades ha kortbyxor, för de var privata. Då tog han på sig en godkänd uniformskjol. Då blev han avstängd. Men Det blev debatt och nu har förarna kortbyxor.
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 16:01I mitt jobb tar jag gärna kortbyxor el kjol på men aktar mej för att ha alltför kortl. Vi skrattar och har trevligt i lättsam stämning. Det är roligt att gå till jobbet.
I mitt jobb tar jag gärna kortbyxor el kjol på men aktar mej för att ha alltför kortl. Vi skrattar och har trevligt i lättsam stämning. Det är roligt att gå till jobbet.
Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 04:58Morrn morrn
Morrn morrn