Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Bruse, jag tycker nog också att kortbyxor inte hör hemma på jobbet. Fast det beror ju mycket på vad man jobbar med, själv så sitter jag på kontor där ibland kunder kommer på besök och då tycker jag att kortbyxor är lite "semester". Absolut inte kortbyxor

Vilka härliga arbetskamrater du har... inte 🙁

På mitt jobb är det mycket skratt hela dagarna. Känner mig tramsigt lyckligt lottad över att få jobba där jag gör.

Är det varmt nog så åker kortbyxorna på. Skulle inte uppfattas som seriös om jag kom i kostym till möten. Vill ju inte bli tagen för konsult eller annat 😉

Får kvinnor ha korta kjolar, så anser jag att jag i jämställdhetens tecken får ha kortbyxor.

Klart du får det Bruse. Du får även ha kjol om du så önskar.

Jobbar med barn och ungdomar och kan vara härligt avslappnat klädd. Så skönt att slippa kostym 🙂 Idag sitter jag i min nya snygga supersköna Houdinihood 🙂

Skönt! Själv kan jag klä mig snyggt casual på jobbet. Ibland krävs lite uppsnoffsat men det har jag inga problem med.

Det fick iaf inte förarna på Busslink som först vägrades ha kortbyxor, för de var privata. Då tog han på sig en godkänd uniformskjol. Då blev han avstängd. Men Det blev debatt och nu har förarna kortbyxor.

I mitt jobb tar jag gärna kortbyxor el kjol på men aktar mej för att ha alltför kortl. Vi skrattar och har trevligt i lättsam stämning. Det är roligt att gå till jobbet.

Morrn morrn