Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Kan vara så att det finns något godis där inne. Eller så har han hittat en bra trumplats som hörs lååångt. Det är ju vår så singelhackspettshannar lockar på vackra damer och skrämmer bort konkurrenter genom att visa upp det de är bäst på. Hacka och trum

Jo, hackspettshannarna hackar så högt de kan (gärna då på något med god resonans) - för att visa för honorna vilka karlakarar de är!!! Precis som en del spänniga typer på krogen (dit jag sällan går) - och vissa honor faller ju för det...

Jag hade själv p

Jerker: Det hade ju varit perfekt med ett morgonpass när du ändå blev väckt 😀

Då har jag fått min förklaring; pippin är antingen väldigt hungrig eller så letar han efter damer. Har har, med sitt idoga hackande, i alla fall vunnit mitt hjärta!

Morrn morrn

God Morgon!
+3 i Gävle, solfritt

Om morgonen är god vet jag inte, i alla fall inte fysiskt. Men mentalt är det betydligt bättre 😀

Gårdagens crawlpass känns 🙂

God morgon!

Idag, under min promenad till jobbet, gick en kille förbi mig. I ena handen hade han en cigg och i den andra en Coca cola som han halsade ur. Jisses, vilket hälsofreak! Jag tycker det är apäckligt att traska igenom cigarettröksmoln... och om

Kan inte annat än att hålla med !

God Morgon från Kallhäll!

Hasse: solfritt var ett bra uttryck som jag hoppas vi får liten användning i vår.
Filippa: YAK 🙁 kan inte annat än hålla med.