Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Godmorgon från Södertälje!

Det blev cykeltur idag , det var härligt 🙂

Håller med om cigarettröken. Tror det var i gårdagens Metro som det stod att det är ett förbud på gång mot rökning på offentliga platser även utomhus. T.ex. vid busshållplatser och

SUPERKALAS med förbud mot rökning på offentliga platser.

Något som jag mer avskyr vad gäller cigaretter är när folk röker på uteserveringar. Det förtar liksom det trevliga med att sitta ute i solen och njuta av god mat.

Hemskt vad ni har svårt för att lära er... Före kl 06.00 är det okej att säga Godmorgon, efter den tiden är det förmiddag.slut 😉

Heff, förmiddag och morgon är inte samma sak. Morgon efterkoms av förmiddag, middag (trots att det är lunch som intaget, middagen tas på kvällen... eh...), eftermiddag, kväll, natt.

Får passa på och säja god morgon nu när man är uppe i tid (H) Skall dra iväg och idrotta fast jag kommer inte regga något här! Sporten är dart! 😉

God förmiddag 🙂

Host och harkel (#) God Morgon från ett mulet och förkylt Kallhäll 🙁

Nä Camila! Lyssnade inte bacillerna när du sa åt dem på skarpen?!? Vad trist. Nåja, jag får väl pigga upp dig senare idag.

Godmorgon världen. Idag är den grå och trist. Min ena sätesmuskel jävlas men ikväll är det fest 😀

Lite inspiration tills i kväll Celos: http://www.youtube.com/watch?v=xFrGuyw1V8s&ob=av2e

Tur det finns tennisbollar i brist på en trevlig massör 😉

Hoppas få loss det värsta till ikväll för jag vill dansan!