Quote from Funbeat user on 19 March 2012, 08:50God morgon! Snöar lite i Södertälje också nu på morgonen, men det ligger inte kvar och det är vi glada för. Våren har kommit och den får bara inte dra sig tillbaka nu :-).
Det är en bra morgon. Träffade exet igår för första gången på två månader (han läm
God morgon! Snöar lite i Södertälje också nu på morgonen, men det ligger inte kvar och det är vi glada för. Våren har kommit och den får bara inte dra sig tillbaka nu :-).
Det är en bra morgon. Träffade exet igår för första gången på två månader (han läm
Quote from Funbeat user on 19 March 2012, 09:09God morgon!
Läser om ytterligare ett fall av narkolepsi efter svininfluensavaccinet. Har blivit riktigt rädd och förvirrad av hela den där grejen. Min dotter var lite i gränslandet för om hon skulle få vaccin eller inte men till slut sa de att även små ba
God morgon!
Läser om ytterligare ett fall av narkolepsi efter svininfluensavaccinet. Har blivit riktigt rädd och förvirrad av hela den där grejen. Min dotter var lite i gränslandet för om hon skulle få vaccin eller inte men till slut sa de att även små ba
Quote from Rasmus Olsson on 19 March 2012, 09:21Inget fel på vaccin i sig. Men att lura på hela befolkningen ett otestat vaccin borde jämställas med dråpförsök. Det var en masshysteri utan dess like.
Inget fel på vaccin i sig. Men att lura på hela befolkningen ett otestat vaccin borde jämställas med dråpförsök. Det var en masshysteri utan dess like.
Quote from Funbeat user on 19 March 2012, 09:23Det är ju det jobbiga att jag egentligen är väldigt mycket FÖR att man ska ta ett vaccin men ändå känner en stor lättnad att jag inte gjorde det så här i efterhand. Det känns lite som hyckleri från min sida och då vet jag plötsligt inte hur jag ska tycka.
Det är ju det jobbiga att jag egentligen är väldigt mycket FÖR att man ska ta ett vaccin men ändå känner en stor lättnad att jag inte gjorde det så här i efterhand. Det känns lite som hyckleri från min sida och då vet jag plötsligt inte hur jag ska tycka.
Quote from Funbeat user on 19 March 2012, 09:32Jag hoppas att det görs genomgångar och analyser just runt influensavaccinet, både hur informationen skedde och varför det är så många i Sverige och Finland som drabbades av biverkningar.
Snöflingor yr här i Kallhäll med och jag får hälsa er alla en hos
Jag hoppas att det görs genomgångar och analyser just runt influensavaccinet, både hur informationen skedde och varför det är så många i Sverige och Finland som drabbades av biverkningar.
Snöflingor yr här i Kallhäll med och jag får hälsa er alla en hos
Quote from Funbeat user on 19 March 2012, 09:40Jag var också för vaccinet och hade nog tagit det idag igen om det fortfarande varit aktuellt att unga friska människor riskerade att behöva konstgjorda lungor (antalet är begränsat) i flera veckor.
Sedan kan man fundera på hur många liv som räddats bla
Jag var också för vaccinet och hade nog tagit det idag igen om det fortfarande varit aktuellt att unga friska människor riskerade att behöva konstgjorda lungor (antalet är begränsat) i flera veckor.
Sedan kan man fundera på hur många liv som räddats bla
Quote from Funbeat user on 19 March 2012, 10:06Jag tog vaccinet. Jag vet några kollegor som blev sjuka (influensasymtom) efter några dagar men en bekants dotter blev helt utslagen (vet inte om det är narkolepsi) och kämpar nu för att få hjälp för det och nån form av ersättning. Hon kan idag inte jobba
Jag tog vaccinet. Jag vet några kollegor som blev sjuka (influensasymtom) efter några dagar men en bekants dotter blev helt utslagen (vet inte om det är narkolepsi) och kämpar nu för att få hjälp för det och nån form av ersättning. Hon kan idag inte jobba
Quote from Funbeat user on 19 March 2012, 14:14Nog är jag också mer restrektiv mot vacciner efter svin influensans biverkningar. Men de väl beprövade vaccinerna håller jag på.
Nog är jag också mer restrektiv mot vacciner efter svin influensans biverkningar. Men de väl beprövade vaccinerna håller jag på.
Quote from Funbeat user on 19 March 2012, 14:44Vilken märklig morgon det var. Aningens sol när jag promenerade till jobbet och en halvtimme efter att jag kom fram (7.30) yrde snön. Hm.
Vilken märklig morgon det var. Aningens sol när jag promenerade till jobbet och en halvtimme efter att jag kom fram (7.30) yrde snön. Hm.
Quote from Funbeat user on 19 March 2012, 15:33Lite tidigt april väder.
Lite tidigt april väder.