Quote from Funbeat user on 20 March 2012, 04:56Morrn morrn
Morrn morrn
Quote from Funbeat user on 20 March 2012, 05:54God Morgon! En kall sådan, 0-gradigt i Gävle.
God Morgon! En kall sådan, 0-gradigt i Gävle.
Quote from Funbeat user on 20 March 2012, 06:25God morgon på er. 1 plusgrad och snöfall här :-(.
God morgon på er. 1 plusgrad och snöfall här :-(.
Quote from Funbeat user on 20 March 2012, 07:40Ännu en vit morgon (den sista?) i Avesta.
Å, oj vad det var svårt att komma ur sängen i morse (H)Men det är ändå en God Morgon (t+)
Ännu en vit morgon (den sista?) i Avesta.
Å, oj vad det var svårt att komma ur sängen i morse (H)
Men det är ändå en God Morgon (t+)
Quote from Funbeat user on 20 March 2012, 07:48God Morgon på er friska och sjuka singlar. Lätt snöfall och hosta i Kallhäll.
God Morgon på er friska och sjuka singlar. Lätt snöfall och hosta i Kallhäll.
Quote from Funbeat user on 20 March 2012, 07:58Konstigt morgonväder; solsken när jag gick över Västerbron och när jag kom fram till jobbet snöade det..
Konstigt morgonväder; solsken när jag gick över Västerbron och när jag kom fram till jobbet snöade det..
Quote from Funbeat user on 20 March 2012, 08:28Morrn! Under PW i morse så var det klarblå himmel och 0-gradigt. Efter dusch och frukost snöade det. Vinter i all ära men nu har jag fått nog.
Filippa: Vilken sida av västerbron jobbar du?
Morrn! Under PW i morse så var det klarblå himmel och 0-gradigt. Efter dusch och frukost snöade det. Vinter i all ära men nu har jag fått nog.
Filippa: Vilken sida av västerbron jobbar du?
Quote from Funbeat user on 21 March 2012, 04:15Go morron
Go morron
Quote from Funbeat user on 21 March 2012, 06:39God Morgon, +5 i Gävle
Sol för tillfället
Mulet utlovat, hoppas dom har fel
God Morgon, +5 i Gävle
Sol för tillfället
Mulet utlovat, hoppas dom har fel
Quote from Funbeat user on 21 March 2012, 07:32God morgon mina små hallon!
Solen skiner i Stockholm och det är +5 ute. Hurra hurra!
God morgon mina små hallon!
Solen skiner i Stockholm och det är +5 ute. Hurra hurra!