Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 06:01Morning! Tidigare än vanligt Heff 🙂
Snart är det dags för PT pass. Får se vad han har hittat på idag 😀
Morning! Tidigare än vanligt Heff 🙂
Snart är det dags för PT pass. Får se vad han har hittat på idag 😀
Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 07:44God morgon alla glada!
Vad sjunger du idag Celos? 🙂
God morgon alla glada!
Vad sjunger du idag Celos? 🙂
Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 08:02Kaffepannan puttrar 😉 , solen skiner (H) och jag är ledig 😀 God Morgon!
Är det någon som vill ha påtår?
Kaffepannan puttrar 😉 , solen skiner (H) och jag är ledig 😀 God Morgon!
Är det någon som vill ha påtår?
Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 10:46Filippa: Idag blev det lite Coldplay på väg till PT 🙂
Filippa: Idag blev det lite Coldplay på väg till PT 🙂
Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 12:26Ah, det låter bra det Celos 🙂
Såg dem på Stadion för ett par år sedan; grymt!
Ah, det låter bra det Celos 🙂
Såg dem på Stadion för ett par år sedan; grymt!
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 07:15Stocksovit - och vaknat 2 min innan klockan!
Å idag får jag hem barnen.
Det är en god morgon 🙂
Stocksovit - och vaknat 2 min innan klockan!
Å idag får jag hem barnen.
Det är en god morgon 🙂
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 07:16Morning!
Härligt att höra Jerker. Trodde det skulle bli en grå dag men det verkar klarna upp. Kan behöva lite solsken idag.
Morning!
Härligt att höra Jerker. Trodde det skulle bli en grå dag men det verkar klarna upp. Kan behöva lite solsken idag.
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 08:15God Morgon från Kallhäll!
Celos, njut under förmiddagen. Sen kommer det moln, perfekt för att stryka och mangla lakan.
God Morgon från Kallhäll!
Celos, njut under förmiddagen. Sen kommer det moln, perfekt för att stryka och mangla lakan.
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 08:18God morgon god morgon!
Ibland sitter det en hackspett på en lyktstolpe i en park jag går igenom om morgnarna och han eller hon hackar som bara den på stolpen. Jag undrar alltid lite hur hackspetten är funtad som inte fattar att den kommer någon vart med
God morgon god morgon!
Ibland sitter det en hackspett på en lyktstolpe i en park jag går igenom om morgnarna och han eller hon hackar som bara den på stolpen. Jag undrar alltid lite hur hackspetten är funtad som inte fattar att den kommer någon vart med
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 08:21Jag har hört att hackspettar hackar för att de hör något på insidan, därför hackar de på husgavlar för att det finns småkryp på insidan. Det kanske finns någon transformator inne stolpen som hen tror är mat.
Jag har hört att hackspettar hackar för att de hör något på insidan, därför hackar de på husgavlar för att det finns småkryp på insidan. Det kanske finns någon transformator inne stolpen som hen tror är mat.