Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 21:42Och kick:en är reserverad till Miiiiiiiig!!!! (eller hur, Mats? Du sviker väl inte mig nu? ;))
Och kick:en är reserverad till Miiiiiiiig!!!! (eller hur, Mats? Du sviker väl inte mig nu? ;))
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 21:43Jenny, dig sviker jag aldrig... 😉
(Edit: Fast det kommer ju mest bli att du spöar skiten ur mig och får plåstra om mig sen... :D)
Jenny, dig sviker jag aldrig... 😉
(Edit: Fast det kommer ju mest bli att du spöar skiten ur mig och får plåstra om mig sen... :D)
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 21:46🙂 Bra. Då kan jag sova lugnt...
🙂 Bra. Då kan jag sova lugnt...
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 21:48Sov tt! 😉
Sov tt! 😉
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 08:59d morn kära singlar, nu är det snart helg! 🙂
d morn kära singlar, nu är det snart helg! 🙂
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 09:29Jaa, fy vad härligt!!! Vad ska ni hitta på i helgen då?
Jaa, fy vad härligt!!! Vad ska ni hitta på i helgen då?
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 09:46Jag ska klättra för första gången på 7 år imorn! 😀 Och efter det blir det lite vin (och förhoppningsvis mat) ute hos polaren som jag har lurat med mig till klättringen... 🙂
Själv då? Några stora planer? Leta lägenhet? 🙂
Jag ska klättra för första gången på 7 år imorn! 😀 Och efter det blir det lite vin (och förhoppningsvis mat) ute hos polaren som jag har lurat med mig till klättringen... 🙂
Själv då? Några stora planer? Leta lägenhet? 🙂
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 09:53I helgen blir det packa och flytta, och förhoppningsvis tränat lite. Över en vecka sedan jag tränade senast och hela kroppen bara kryper av ilska mot mig.
Men innan dess, d morn. Idag kommer bli en underbar dag hoppas jag!
I helgen blir det packa och flytta, och förhoppningsvis tränat lite. Över en vecka sedan jag tränade senast och hela kroppen bara kryper av ilska mot mig.
Men innan dess, d morn. Idag kommer bli en underbar dag hoppas jag!
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 09:57Jaha, gud va roligt med klättring! Det har jag aldrig provat, men ska göra det helst i höst redan. Det verkar riktigt utmanande...man måste väl ha mycket tålamod!? Och man måste vara väldigt stark va?
Ja, jag ska träffa en tjejkompis från en kurs jag läs
Jaha, gud va roligt med klättring! Det har jag aldrig provat, men ska göra det helst i höst redan. Det verkar riktigt utmanande...man måste väl ha mycket tålamod!? Och man måste vara väldigt stark va?
Ja, jag ska träffa en tjejkompis från en kurs jag läs
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 10:03d morn, önskar er alla en trevlig och skön dag!
d morn, önskar er alla en trevlig och skön dag!