Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 10:04Näeh Sofie, man måste INTE vara stark för att klättra, det är jag ett levande bevis på!
Faktum är att man ofta säger att tjejer som har lite svagare armar (som jag) blir bättre och mer tekniska klättrare eftersom de inte försöker dra sig upp på ren styrk
Näeh Sofie, man måste INTE vara stark för att klättra, det är jag ett levande bevis på!
Faktum är att man ofta säger att tjejer som har lite svagare armar (som jag) blir bättre och mer tekniska klättrare eftersom de inte försöker dra sig upp på ren styrk
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 10:06Det ska bli väldigt intressant att se hur mycket av klättringstekniken som sitter kvar... Men kul ska det bli! 😀
Det ska bli väldigt intressant att se hur mycket av klättringstekniken som sitter kvar... Men kul ska det bli! 😀
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 10:32Skulle tro att Karbin, Västbärga, är närmast för dig.
Riktigt trevligt ställe också.
Skulle tro att Karbin, Västbärga, är närmast för dig.
Riktigt trevligt ställe också.
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 10:37Åh, tack! Har kollat in deras sida nu...verkar jättebra! Ska nog ta en sån där prova-på-kurs. Ska försöka få med mig nån kompis bara... De är inte så intresserade av sånt bara 🙁 man måste ju vara minst 2 på en sån kurs... Bra tips! 😀
Åh, tack! Har kollat in deras sida nu...verkar jättebra! Ska nog ta en sån där prova-på-kurs. Ska försöka få med mig nån kompis bara... De är inte så intresserade av sånt bara 🙁 man måste ju vara minst 2 på en sån kurs... Bra tips! 😀
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 10:42Tack, va snällt av dig 🙂 ingen oerfaren klätterapa-wannabe som vill hänga med? 😉
Tack, va snällt av dig 🙂 ingen oerfaren klätterapa-wannabe som vill hänga med? 😉
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 10:42d morn förresten, trött idag klättrade igår.
Tja, frågan är ju om det går att skrapa ihop lite folk som vill prova på nån helg.
Har lokal i Upplands Väsby som fungerar bra för prova på klättring.
d morn förresten, trött idag klättrade igår.
Tja, frågan är ju om det går att skrapa ihop lite folk som vill prova på nån helg.
Har lokal i Upplands Väsby som fungerar bra för prova på klättring.
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 10:45Woho, det vore ju toppen 🙂 kom igen gött fölk, inga nollåttor som vill testa?
Woho, det vore ju toppen 🙂 kom igen gött fölk, inga nollåttor som vill testa?
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 10:50Bruse vakna!
Bruse vakna!
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 11:37han kan ju dessutom cykla till klättringen om han vill, två flur på smällen!
han kan ju dessutom cykla till klättringen om han vill, två flur på smällen!
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 11:43Det har ni helt rätt i grabbar... Om han vill... Men han verkar inte så manad?
Det har ni helt rätt i grabbar... Om han vill... Men han verkar inte så manad?