Quote from Rasmus Olsson on 18 September 2009, 14:35Flexibel helg som sträcker sig in i vardagen.
Flexibel helg som sträcker sig in i vardagen.
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 15:18kladdkaka... nu har jag visst lovat nåt igen. Eller var det bara du och jag Elvis 😉
kladdkaka... nu har jag visst lovat nåt igen. Eller var det bara du och jag Elvis 😉
Quote from Richard Comnell on 18 September 2009, 16:18Imorn ska jag på lden Hits med systern, svågern, mamma och pappa. Fira att päronen båda fyllt 60 med hotell och lden som vi bjuder på. 🙂
Ska bli riktigt skoj.
Imorn ska jag på lden Hits med systern, svågern, mamma och pappa. Fira att päronen båda fyllt 60 med hotell och lden som vi bjuder på. 🙂
Ska bli riktigt skoj.
Quote from Funbeat user on 19 September 2009, 09:39d morn! En vacker dag har vi framför oss 😀 samma blå himmel som vi haft hela veckan, gud vad härligt! Frågan är vad man ska hitta på en dag som denna... Jag måste ha vilodag idag, så träning går inte. Dock en långpromenad inne i stan? Borde vara bra för
d morn! En vacker dag har vi framför oss 😀 samma blå himmel som vi haft hela veckan, gud vad härligt! Frågan är vad man ska hitta på en dag som denna... Jag måste ha vilodag idag, så träning går inte. Dock en långpromenad inne i stan? Borde vara bra för
Quote from Funbeat user on 19 September 2009, 10:21Här är verkligen superfint väder också! Synd att det arbetades med att banka i hela huset redan klockan 7 imorse annars hade jag nästan kunnat vakna på bra humör... :@
Här är verkligen superfint väder också! Synd att det arbetades med att banka i hela huset redan klockan 7 imorse annars hade jag nästan kunnat vakna på bra humör... :@
Quote from Funbeat user on 19 September 2009, 13:14Nu ska jag på cykelmässa i Hbg! Häpp!
http://www.helsingborg.se/templates/StandardPage.aspx?id=73197&epslanguage=SV
Nu ska jag på cykelmässa i Hbg! Häpp!
http://www.helsingborg.se/templates/StandardPage.aspx?id=73197&epslanguage=SV
Quote from Funbeat user on 19 September 2009, 15:33Jag gick en halvlång promenad och mina ben KVED så.. vad tusan ska man med en superfin dag till när man ändå inte kan röra sig?!? 🙁
Jag gick en halvlång promenad och mina ben KVED så.. vad tusan ska man med en superfin dag till när man ändå inte kan röra sig?!? 🙁
Quote from Funbeat user on 19 September 2009, 15:47Man behöver ju vila och vara social ibland, nyss satt jag på uteservering med da vänner och drack läsk under en klarblå himmel vid hamnen i Hbg.
Ca 19 grader varmt nu och fläktar lite. (t+)17.00 blir det dock ut med ett gäng på landsvägen.
Man behöver ju vila och vara social ibland, nyss satt jag på uteservering med da vänner och drack läsk under en klarblå himmel vid hamnen i Hbg.
Ca 19 grader varmt nu och fläktar lite. (t+)
17.00 blir det dock ut med ett gäng på landsvägen.
Quote from Funbeat user on 19 September 2009, 17:16Här börjades dagen med att leda två Cykel30-pass på två av Sportlife-gymenn här i stan. Fick på andra passet min första riktiga WOOW-känsla av att va instruktör. Allt satt och det kändes kanon redan innan! Riktigt underbart skoj! Och vilken cykelsal det ä
Här börjades dagen med att leda två Cykel30-pass på två av Sportlife-gymenn här i stan. Fick på andra passet min första riktiga WOOW-känsla av att va instruktör. Allt satt och det kändes kanon redan innan! Riktigt underbart skoj! Och vilken cykelsal det ä
Quote from Funbeat user on 19 September 2009, 18:13Det är riktigt nice när man känner så Anders eller hur, lever du på det ännu?
Det är riktigt nice när man känner så Anders eller hur, lever du på det ännu?