Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Exkusiv, jo jag tackar. Fint ska det vara minsann! 🙂

Ja, alltså på lördagarna brukar jag, nä vänta lite det här
är ju morron tråden. Jag byter. Ber att få återkomma.

Ja, lite. Men lika mycket en skön känsla i kroppen hela dan bara på grund av cykel-klasserna i sig, finns inget bättre sätt att börja en helg, än med ett skönt pass på en cykel, oavsett om det är inne eller ute. 🙂

d morn!
Det finfina vädret håller i sig :-), så nu blir det nog en långpromenad. Sen läsa lite teori... håller på att ta körkort och datumet för teoriprovet närmar sig snabbt.
I em blir det troligen fotboll på Gamla Ullevi och kanske ett litet strykepass

Morrn...
Somnade fyra i morse efter lite fest...men har varit vaken ett tag nu UTAN att bara bakis. Det är det värsta som finns och det där nog därför jag nästan aldrig festar... Men hur ska denna dagen spenderas då? Lugnt i alla fall... Ska träffa en vän

Oh...ser på Nyhetsmorn Söndag och Marcus Samuelsson gör världens aste brunch. Blev så sugen! Ååååh, vad ooott! Ska kanske göra lite frukost till mig själv i alla fall. Äggröra kommer definitivt ingå...

d morn! Vilken underbar dag 😀 solglasön på och ut i de fina vädret och bara njuta, de är de som gäller idag (H)

d morn.
Kroppen värker lite grann efter gårdags MTB tur men det ska väl kännas lite efteråt. 🙂 En promenad för att bli av med stelheten är nog vad doktorn ordinerar.

d morn! Trots det vackra (och varma) höstvädret så blir jag kvar inomhus idag... Ett tag i alla fall. Städningen görs ju tyvärr inte av sig själv, och eftersom jag har försummat min lägenhet _extremt_ mycket på sista tiden så har jag fått order av mig sjä

d morn! Varför finns inte flytt som en träningsform?

d morn! Ja de kan man undra, att flytta ger ju rätt bra träning...jag satte flytt under - övrig kondition och styrka, tyckte de passa in bra...