Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 08:37d morn, anlänt på jobbet genom ett gråtandes göteborg. Tur det finns torkskåp på jobbet. Var det i går det var "massa-funbeat-folk-som-träffas-och-lär-sig-klättra"?
d morn, anlänt på jobbet genom ett gråtandes göteborg. Tur det finns torkskåp på jobbet. Var det i går det var "massa-funbeat-folk-som-träffas-och-lär-sig-klättra"?
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 09:25d Morn!
Usch va jag tycker de är tråkigt att inte ha jobb och de är helt dött på vikariefronten för tillfället 🙁 i våras och somras jobbade jag som fan och nästan varje helg...
Men allting löser sig, de är mitt motto! 😀
Så dagen får nog gå till refl
d Morn!
Usch va jag tycker de är tråkigt att inte ha jobb och de är helt dött på vikariefronten för tillfället 🙁 i våras och somras jobbade jag som fan och nästan varje helg...
Men allting löser sig, de är mitt motto! 😀
Så dagen får nog gå till refl
Quote from Rasmus Olsson on 22 September 2009, 09:57tror jag har lite pms idag
tror jag har lite pms idag
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 09:57d morogn ... eller är det morn fortfarande, gick upp 4.50 i morsse så har varit uppe en stund... då var det mörkt!
Robert du får väl hocka upp med ngn från stockholm följa med personen på dennes gym? Hallå alla singlar i stockholm ta nu hand om Robert i
d morogn ... eller är det morn fortfarande, gick upp 4.50 i morsse så har varit uppe en stund... då var det mörkt!
Robert du får väl hocka upp med ngn från stockholm följa med personen på dennes gym? Hallå alla singlar i stockholm ta nu hand om Robert i
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 11:45Inte morn längre kanske, men idag var en d morn iaf. Jag är nu ett steg närmare körkort. Teoriprovet avklarat, alla rätt dessutom. Lite nöjd. Nu får man bara våndas i nån vecka till innan det är dags för uppkörning.
Anders, var är specialpasset? Låter ku
Inte morn längre kanske, men idag var en d morn iaf. Jag är nu ett steg närmare körkort. Teoriprovet avklarat, alla rätt dessutom. Lite nöjd. Nu får man bara våndas i nån vecka till innan det är dags för uppkörning.
Anders, var är specialpasset? Låter ku
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 13:28På Stigs Center. Ja, jag har svårt att tänka mig ett jobbigare pass en en timmas box, följt av en timmas army... Varenda jävla muskel i hela kroppen kommer ju att ansträngas och fyllas med mjölksyra... och ändå går man dit glad i sinnet och ser fram emot
På Stigs Center. Ja, jag har svårt att tänka mig ett jobbigare pass en en timmas box, följt av en timmas army... Varenda jävla muskel i hela kroppen kommer ju att ansträngas och fyllas med mjölksyra... och ändå går man dit glad i sinnet och ser fram emot
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 13:45Anders, ...mmmm...!
Anders, ...mmmm...!
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 07:37Morrn!
Ska man iväg och jobba då...avnjuter nu min frukost; äggröra och smoothie 🙂 efter jobbet är det mer jobb, för vi ska ha möte. Hoppas ni får en fin dag allihopa (L)
Morrn!
Ska man iväg och jobba då...avnjuter nu min frukost; äggröra och smoothie 🙂 efter jobbet är det mer jobb, för vi ska ha möte. Hoppas ni får en fin dag allihopa (L)
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 10:00d morn! Ehm... Förmiddag kanske...? Hoppas att ni alla får en klockren dag! http://www.klockren.nu/ 😉
d morn! Ehm... Förmiddag kanske...? Hoppas att ni alla får en klockren dag! http://www.klockren.nu/ 😉
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 10:21d morn! Denna dagen ska bli en bra dag... positiva tankar kommer man långt med 😀
d morn! Denna dagen ska bli en bra dag... positiva tankar kommer man långt med 😀