Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

d morn, anlänt på jobbet genom ett gråtandes göteborg. Tur det finns torkskåp på jobbet. Var det i går det var "massa-funbeat-folk-som-träffas-och-lär-sig-klättra"?

d Morn!

Usch va jag tycker de är tråkigt att inte ha jobb och de är helt dött på vikariefronten för tillfället 🙁 i våras och somras jobbade jag som fan och nästan varje helg...
Men allting löser sig, de är mitt motto! 😀
Så dagen får nog gå till refl

tror jag har lite pms idag

d morogn ... eller är det morn fortfarande, gick upp 4.50 i morsse så har varit uppe en stund... då var det mörkt!
Robert du får väl hocka upp med ngn från stockholm följa med personen på dennes gym? Hallå alla singlar i stockholm ta nu hand om Robert i

Inte morn längre kanske, men idag var en d morn iaf. Jag är nu ett steg närmare körkort. Teoriprovet avklarat, alla rätt dessutom. Lite nöjd. Nu får man bara våndas i nån vecka till innan det är dags för uppkörning.

Anders, var är specialpasset? Låter ku

På Stigs Center. Ja, jag har svårt att tänka mig ett jobbigare pass en en timmas box, följt av en timmas army... Varenda jävla muskel i hela kroppen kommer ju att ansträngas och fyllas med mjölksyra... och ändå går man dit glad i sinnet och ser fram emot

Anders, ...mmmm...!

Morrn!
Ska man iväg och jobba då...avnjuter nu min frukost; äggröra och smoothie 🙂 efter jobbet är det mer jobb, för vi ska ha möte. Hoppas ni får en fin dag allihopa (L)

d morn! Ehm... Förmiddag kanske...? Hoppas att ni alla får en klockren dag! http://www.klockren.nu/ 😉

d morn! Denna dagen ska bli en bra dag... positiva tankar kommer man långt med 😀