Quote from Rasmus Olsson on 23 September 2009, 10:34Klockren! 😀
Klockren! 😀
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 11:20Klockren... hahaha Vart får folk allt ifrån?
Klockren... hahaha Vart får folk allt ifrån?
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 11:23Fucking jävla morn!! Problem upp över öronen pga av att kunden tar dumma beslut bara för att spara några kronor... Ingen bra start på dagen. Men det är löst iaf. (#)
Fucking jävla morn!! Problem upp över öronen pga av att kunden tar dumma beslut bara för att spara några kronor... Ingen bra start på dagen. Men det är löst iaf. (#)
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 11:40Livet som konsult Anders, livet som konsult... 😀
Livet som konsult Anders, livet som konsult... 😀
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 09:29d morn! Ännu en "hård" vecka går mot sitt slut... 😀
d morn! Ännu en "hård" vecka går mot sitt slut... 😀
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 13:00Ikväll softar jag hemma hos föräldrarna och laddar inför Lidingö på söndag.
Finns faktiskt inte SÅ många saker som slår middag hos Restaurant Chez Mammas på en fredagkväll när man ändå är för trött för att hitta på nåt med nån potentiell intressanting...
Ikväll softar jag hemma hos föräldrarna och laddar inför Lidingö på söndag.
Finns faktiskt inte SÅ många saker som slår middag hos Restaurant Chez Mammas på en fredagkväll när man ändå är för trött för att hitta på nåt med nån potentiell intressanting...
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 13:05"... (vilket det säkert kommer att finnas snart.. vilket år som helst nu)"
... så fort du har slutat vara trött... Då JÄVLAR! WAAAAAATCH OUT BOYS!!! 😉
"... (vilket det säkert kommer att finnas snart.. vilket år som helst nu)"
... så fort du har slutat vara trött... Då JÄVLAR! WAAAAAATCH OUT BOYS!!! 😉
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 13:08Hehe.. nu fick du mig att skratta iaf Jenny. Alltid nåt! (t+)
Hehe.. nu fick du mig att skratta iaf Jenny. Alltid nåt! (t+)
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 06:58d morn 😀
Tränade igår, så jag har de endorfiner som krävs för att klara av även denna dag... Hoppas att ni alla får en fin dag idag!
(H)
d morn 😀
Tränade igår, så jag har de endorfiner som krävs för att klara av även denna dag... Hoppas att ni alla får en fin dag idag!
(H)
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 07:30Ja precis, endorfiner i blodet & träningsverk i musklerna... två saker som gör att man mår bra :o)
d morn på dig me! Mornen blir än bättre när man ser andra glada, har en tendens att smitta av sig!
Ja precis, endorfiner i blodet & träningsverk i musklerna... två saker som gör att man mår bra :o)
d morn på dig me! Mornen blir än bättre när man ser andra glada, har en tendens att smitta av sig!