Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 11:01Nope, bara haft en bra uppladdning. Grattis till genomfört lopp!
Nope, bara haft en bra uppladdning. Grattis till genomfört lopp!
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 11:02Morn! (jag hoppar över "d" )
Jessie, den kommer nog krypande i morn. Andra dagen är värst sägs det. Jag kan bekräfta det i dag.
Morn! (jag hoppar över "d" )
Jessie, den kommer nog krypande i morn. Andra dagen är värst sägs det. Jag kan bekräfta det i dag.
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 11:02Då vill jag tipsa alla andra om att det INTE är kolhydratladdning utan PROTEINdito som gäller. Jag tog hand om min proteinladdning på Texas Longhorn på Skånegatan. Rekommenderas! (och lite lammkött är ju för övrigt aldrig fel... 😉 )
Då vill jag tipsa alla andra om att det INTE är kolhydratladdning utan PROTEINdito som gäller. Jag tog hand om min proteinladdning på Texas Longhorn på Skånegatan. Rekommenderas! (och lite lammkött är ju för övrigt aldrig fel... 😉 )
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 11:03Jessie, det enda felet är väll i så fall att du inte sprang 3 mil istället? 🙂
Hmm... vilken sorts lammkött pratar du om då? 😉
Jessie, det enda felet är väll i så fall att du inte sprang 3 mil istället? 🙂
Hmm... vilken sorts lammkött pratar du om då? 😉
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 11:03Johanna: Jag misstänkte nästan det... ska försöka hinna hem i tid för att ta en sväng till badhuset idag och bubbla lite bubbelpool, softsimma och ångbasta. Så kanske jag slipper träningsvärk deluxe imorn med. *hoppas*
Magnus: TACK! (du vet väl om att al
Johanna: Jag misstänkte nästan det... ska försöka hinna hem i tid för att ta en sväng till badhuset idag och bubbla lite bubbelpool, softsimma och ångbasta. Så kanske jag slipper träningsvärk deluxe imorn med. *hoppas*
Magnus: TACK! (du vet väl om att al
Quote from Rasmus Olsson on 28 September 2009, 11:04Tycker stämningen bland den kvinnliga befolkningsdelen bland singlarna är liiiiite gnällig.
Det är soligt, varmt och härlig höstluft! Njut!
Tycker stämningen bland den kvinnliga befolkningsdelen bland singlarna är liiiiite gnällig.
Det är soligt, varmt och härlig höstluft! Njut!
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 11:05Du har RÄTT Bruse. Jag ska ge mig ut med hunden och njuta lite NU!
Du har RÄTT Bruse. Jag ska ge mig ut med hunden och njuta lite NU!
Quote from Rasmus Olsson on 28 September 2009, 11:07Bra Jessie, att du insåg, Bruse har alltid rätt.
Bra Jessie, att du insåg, Bruse har alltid rätt.
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 11:08(pssst, Bruse.. med dig och rätt är det snarare lite som Trissreklamen. Plötsligt händer det! 😉 )
(pssst, Bruse.. med dig och rätt är det snarare lite som Trissreklamen. Plötsligt händer det! 😉 )
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 11:11*asg* En lam elak punchline med ett perfekt upplägg...
Schysst teamwork Bruse & Jessie! (t+)
*asg* En lam elak punchline med ett perfekt upplägg...
Schysst teamwork Bruse & Jessie! (t+)