Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

d morn!
Jobba lite först och sedan blir det en löprunda i skogen- härligt!
😀

d morogn alla super singlar! Ett underbart uppvaknande med regnsmtter på rutorna. Nu skall här tentapluggas så jag skall inte var på funbeat på en vecka!

dmorn! Ja, och jag som tänkte ha på mig min skinnjacka idag... Jag får nog välja en regnfri dag. 🙁 Men idag tänkte jag testa på Kickboxning igen. Se hur det känns. Just nu känns det inte som om jag vill dit, så jag hoppas det släpper när jag väl är där.

Mors!

Till mig själv, å ni andra om ni vill hjälpa till. Måste komma i säng strax efter 10. Som nu vaknar jag halvåtta å hamnar i värsta cykelkorsmaffian som bromsar sig fram genom stan. Vid Riddarhuset gick jag nästan av för att börja gå, det hade gått

Jenny, vad menar du, klart du kan ha skinnjackan när det regnar. Har du sett en ko med regnkläder? Se till att den är infettad ordenligt, så står den mot regn bättre än re-tex!

Jo, jag vet, men jag har inte fettat in den och har inte tid att göra det nu, så det får bli imorn i stället.

Ett sent d morn!
Skall gå och ta hand om mina synder från igår... Tvätta bort resterna av gårdagens pass på cykeln. (#) (Varför har jag ingen här hemma som kan göra det när jag kommer hem efter en runda i skogen???)

d morn. Idag börjar träningsvärken efter lidingöloppet sätta, men den rena smärtan minska.
Här hade det inte hänt så mycket sedan i fredags.
Bruse, tror du behöver en sån här på din cykel. Ca 2:45 in i flmen.

Bruse: Seinfeld? Hade tänkt att skriva samma kommentar själv. Själv fick jag inbjudan till Festivus idag...

dmorn! Har man gjort nåt fel när man INTE har nån nämnvärd träningsvärk efter en mil på Lidingö igår? (H)