Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 09:46G-morron
Blandade missöden på era scheman idag tydligen.
Kaffe i solen på balkongen. Börjar bli lite kallare nu, kanske läge att dra på värmen där om jag nu skall envisas med att sitta ute i solen och dricka kaffe.
G-morron
Blandade missöden på era scheman idag tydligen.
Kaffe i solen på balkongen. Börjar bli lite kallare nu, kanske läge att dra på värmen där om jag nu skall envisas med att sitta ute i solen och dricka kaffe.
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 09:48d morn!
Idag ska jag på anställningsintervju, eftersom jobbet är som personlig assistent så måste ju så mkt passa in, kunskapen har jag, utbildning har jag, personligheten har jag..tycker jag iaf :D.... fast de är ju där som de kan gå snett, jag måste j
d morn!
Idag ska jag på anställningsintervju, eftersom jobbet är som personlig assistent så måste ju så mkt passa in, kunskapen har jag, utbildning har jag, personligheten har jag..tycker jag iaf :D.... fast de är ju där som de kan gå snett, jag måste j
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 09:56Magnus - liiite kallare? Det var ju för sjutton minusgrader imorse! Jag fryser inomhus... brrr. Men det blir säkert en fantastisk dag, helt perfekt för en cykeltur eller en heldag i skogen eller en promenad vid havet... *Drömmer*. Back to work!
Jenny -
Magnus - liiite kallare? Det var ju för sjutton minusgrader imorse! Jag fryser inomhus... brrr. Men det blir säkert en fantastisk dag, helt perfekt för en cykeltur eller en heldag i skogen eller en promenad vid havet... *Drömmer*. Back to work!
Jenny -
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 10:58d morgn
Roban: Det är nu du ska träna. Efter som jag inte kan börja träna försen på torsdag igen.:D
d morgn
Roban: Det är nu du ska träna. Efter som jag inte kan börja träna försen på torsdag igen.:D
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 10:59Gmorogn alla underbar 😀
vaknade lam tidigt, gick på promenad till min kompis som bjöd mig på frukost, gick hem började plugga. Kommer plugga frma till jag har mitt boxpass efter det kör vi ett spinningpass och sen hem och äta mat:) underbart! Dessutom ly
Gmorogn alla underbar 😀
vaknade lam tidigt, gick på promenad till min kompis som bjöd mig på frukost, gick hem började plugga. Kommer plugga frma till jag har mitt boxpass efter det kör vi ett spinningpass och sen hem och äta mat:) underbart! Dessutom ly
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 11:05d morn! (Eller förmiddag eller nåt...?) Idag har äntligen den underbara, vackra hösten kommit tilbaka till Maaaalmöööu. Det är blå himmel, solsken, 13 grader i luften, löven börjar bli vackra... Det är en bra dag att vara helt enkelt. 🙂
d morn! (Eller förmiddag eller nåt...?) Idag har äntligen den underbara, vackra hösten kommit tilbaka till Maaaalmöööu. Det är blå himmel, solsken, 13 grader i luften, löven börjar bli vackra... Det är en bra dag att vara helt enkelt. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 11:45En vecka med mkt o se fram emot är i full gång. Fixa saker inför min långresa, denna vecka är det visum som gäller. Några roliga seminarier att gå på i jobbet.. om stresshantering och sen nån annan coach av nåt slag (kommer inte ihåg vem) o så långväga be
En vecka med mkt o se fram emot är i full gång. Fixa saker inför min långresa, denna vecka är det visum som gäller. Några roliga seminarier att gå på i jobbet.. om stresshantering och sen nån annan coach av nåt slag (kommer inte ihåg vem) o så långväga be
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 13:12Håller tummarna för dig Jenny! (t+)
Håller tummarna för dig Jenny! (t+)
Quote from Rasmus Olsson on 29 September 2009, 15:56Fniss, Johanna kissar på sig och Jenny ska sälja sig. Lycka till, vilken morn!
Tror jag vet vad huvudverken beror på, lämnade in hjulet med den trasiga ekern för ekerbyte, och vips försvann huvudverken. Jag har en telepatisk kommunikation med mitt bakhju
Fniss, Johanna kissar på sig och Jenny ska sälja sig. Lycka till, vilken morn!
Tror jag vet vad huvudverken beror på, lämnade in hjulet med den trasiga ekern för ekerbyte, och vips försvann huvudverken. Jag har en telepatisk kommunikation med mitt bakhju
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 07:16d morn! Vaknade med ett leende på läpparna 🙂 Nu skall här pluggas, är jag riktigt duktig kan jag få träna till kvällen! Ha nu en riktigt strålande dag alla singlar och ta vara på den, den kommer aldrig mer igen! (L)
d morn! Vaknade med ett leende på läpparna 🙂 Nu skall här pluggas, är jag riktigt duktig kan jag få träna till kvällen! Ha nu en riktigt strålande dag alla singlar och ta vara på den, den kommer aldrig mer igen! (L)