Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Här får dom krupp bara jag kommer i cykelskor hjälm och kortbyxor. Eller allt som kan påminna dom om att jag är cyklar och hålelr mig frisk, de åker kollektivt och är feta och griniga.

Men idag är första dagen med långbyxor sen i april, känns varmt, äckl

Vet hon om att din fiskar simmar sämre?

Jag har inga fiskar, jag är allergisk mot fisk.

Har du inga kvar? Där ser du! Man ska inte ha de i cykelbyxorna... Det blir för varmt och trångt för dem!

Vad i hela fridens namn går du på Jenny? Varför ska jag ah fiskar i cykelbrallan, blir det inte lite trångt, det räcker med snoken som är där.

Jo Jenny, jag vet, men det är så taskiga arbetstider ...

Min kollega (som iofs också cyklar överallt) säger att ingen är snygg i cykelhjälm så jag brukar retas genom att sätta på mig hjälmen innan jag går in till honom och säger hej då på eftermiddagen.

Bruse: Ahmen, är du trög eller? Du får kolla på reprisen:
http://www.tv.nu/p/09093021302200svt24--p

Johanna: Haha! 😀

(edit: ja, jag är nog lite hög idag?)

Men Jenny. Bruse HAR ju redan reproducerat sig, då spelar det väl kvitta om hans simmare blir lite slöa av cykelbyxorna så här i efterhand? Eller har jag missat nåt och du väldigt gärna vill att han ska bli pappaigen.nu? 😉

Tricket är bara att släppa ut simmarna innan man sätter sig på cykeln, så finns det inga simmare som får det trångt... 😉

Jessie: Ehum... Ja, man kan ju ifrågasätta mina motiv. Det inser jag så för tydlighets skull: jagvillinteblimammatillbrusesbarn.slut, jag ville bara retas lite... 🙂