Quote from Rasmus Olsson on 30 September 2009, 13:08Här får dom krupp bara jag kommer i cykelskor hjälm och kortbyxor. Eller allt som kan påminna dom om att jag är cyklar och hålelr mig frisk, de åker kollektivt och är feta och griniga.
Men idag är första dagen med långbyxor sen i april, känns varmt, äckl
Här får dom krupp bara jag kommer i cykelskor hjälm och kortbyxor. Eller allt som kan påminna dom om att jag är cyklar och hålelr mig frisk, de åker kollektivt och är feta och griniga.
Men idag är första dagen med långbyxor sen i april, känns varmt, äckl
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 13:11Vet hon om att din fiskar simmar sämre?
Vet hon om att din fiskar simmar sämre?
Quote from Rasmus Olsson on 30 September 2009, 13:15Jag har inga fiskar, jag är allergisk mot fisk.
Jag har inga fiskar, jag är allergisk mot fisk.
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 13:16Har du inga kvar? Där ser du! Man ska inte ha de i cykelbyxorna... Det blir för varmt och trångt för dem!
Har du inga kvar? Där ser du! Man ska inte ha de i cykelbyxorna... Det blir för varmt och trångt för dem!
Quote from Rasmus Olsson on 30 September 2009, 13:22Vad i hela fridens namn går du på Jenny? Varför ska jag ah fiskar i cykelbrallan, blir det inte lite trångt, det räcker med snoken som är där.
Vad i hela fridens namn går du på Jenny? Varför ska jag ah fiskar i cykelbrallan, blir det inte lite trångt, det räcker med snoken som är där.
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 13:27Jo Jenny, jag vet, men det är så taskiga arbetstider ...
Min kollega (som iofs också cyklar överallt) säger att ingen är snygg i cykelhjälm så jag brukar retas genom att sätta på mig hjälmen innan jag går in till honom och säger hej då på eftermiddagen.
Jo Jenny, jag vet, men det är så taskiga arbetstider ...
Min kollega (som iofs också cyklar överallt) säger att ingen är snygg i cykelhjälm så jag brukar retas genom att sätta på mig hjälmen innan jag går in till honom och säger hej då på eftermiddagen.
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 13:27Bruse: Ahmen, är du trög eller? Du får kolla på reprisen:
http://www.tv.nu/p/09093021302200svt24--pJohanna: Haha! 😀
(edit: ja, jag är nog lite hög idag?)
Bruse: Ahmen, är du trög eller? Du får kolla på reprisen:
http://www.tv.nu/p/09093021302200svt24--p
Johanna: Haha! 😀
(edit: ja, jag är nog lite hög idag?)
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 13:52Men Jenny. Bruse HAR ju redan reproducerat sig, då spelar det väl kvitta om hans simmare blir lite slöa av cykelbyxorna så här i efterhand? Eller har jag missat nåt och du väldigt gärna vill att han ska bli pappaigen.nu? 😉
Men Jenny. Bruse HAR ju redan reproducerat sig, då spelar det väl kvitta om hans simmare blir lite slöa av cykelbyxorna så här i efterhand? Eller har jag missat nåt och du väldigt gärna vill att han ska bli pappaigen.nu? 😉
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 13:55Tricket är bara att släppa ut simmarna innan man sätter sig på cykeln, så finns det inga simmare som får det trångt... 😉
Tricket är bara att släppa ut simmarna innan man sätter sig på cykeln, så finns det inga simmare som får det trångt... 😉
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 13:58Jessie: Ehum... Ja, man kan ju ifrågasätta mina motiv. Det inser jag så för tydlighets skull: jagvillinteblimammatillbrusesbarn.slut, jag ville bara retas lite... 🙂
Jessie: Ehum... Ja, man kan ju ifrågasätta mina motiv. Det inser jag så för tydlighets skull: jagvillinteblimammatillbrusesbarn.slut, jag ville bara retas lite... 🙂