Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 09:46d morn!
Kommer in på jobbet, säger hej till kollega.
Han: "Hej, men du har gylfen öppen."
Jag: "Oj."
Han: "Fast det gör inget. För min del kan du gå så hela dan."
Kul att kunna glädja nån.
d morn!
Kommer in på jobbet, säger hej till kollega.
Han: "Hej, men du har gylfen öppen."
Jag: "Oj."
Han: "Fast det gör inget. För min del kan du gå så hela dan."
Kul att kunna glädja nån.
Quote from Rasmus Olsson on 30 September 2009, 10:04Johanna, vilken approach du har på Jobbet. Häromdan hällde du te på dig själv, idag går du med öppen gylf. Vad ska du hitta på för bus imorn?
Johanna, vilken approach du har på Jobbet. Häromdan hällde du te på dig själv, idag går du med öppen gylf. Vad ska du hitta på för bus imorn?
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 10:34Jag känner liksom pressen på mig att matcha detta med nåt ännu seriösare i morn.
Jag känner liksom pressen på mig att matcha detta med nåt ännu seriösare i morn.
Quote from Rasmus Olsson on 30 September 2009, 10:39Ska jag ta på mig knäskydd, hänga vitlök runt halsen och ha ett krucifix i handen?
Ska jag ta på mig knäskydd, hänga vitlök runt halsen och ha ett krucifix i handen?
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 10:55Och cykla rakt in i fikabordet på mitt jobb? Jo, det skulle nog matcha det mesta jag gjort här.
Och cykla rakt in i fikabordet på mitt jobb? Jo, det skulle nog matcha det mesta jag gjort här.
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 11:02d morn! Eller kanske rättare sagt d förmiddag, underbar förmiddag med sol (H)
Sitter här med datorn i knät och försöker få ihop mina studier och mitt arbetsökande och så resten av mitt liv, även att resten av mitt liv inte tar så mkt plats för tillfället
d morn! Eller kanske rättare sagt d förmiddag, underbar förmiddag med sol (H)
Sitter här med datorn i knät och försöker få ihop mina studier och mitt arbetsökande och så resten av mitt liv, även att resten av mitt liv inte tar så mkt plats för tillfället
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 11:09Det låter som en smart plan Jenny, för när man följer hjärtat så känns det på nåt vis bättre ÄVEN när det skiter sig, än om man gjort tvärtom och det går åt skogen.
Det låter som en smart plan Jenny, för när man följer hjärtat så känns det på nåt vis bättre ÄVEN när det skiter sig, än om man gjort tvärtom och det går åt skogen.
Quote from Rasmus Olsson on 30 September 2009, 11:14Johanna, det låter som en plan. Filma in allt och lägg ut på DinTub.
Johanna, det låter som en plan. Filma in allt och lägg ut på DinTub.
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 12:20wohoo, Johanna, visst är det skönt när man kan överträffa sig själv med jämna mellanrum 😀
skönt att din kollega inte verkar hetsa upp sig i onödan också. Här får jag ovett bara av att ha röda skor på mig, de skulle nog få nått anfall och vara tvungna a
wohoo, Johanna, visst är det skönt när man kan överträffa sig själv med jämna mellanrum 😀
skönt att din kollega inte verkar hetsa upp sig i onödan också. Här får jag ovett bara av att ha röda skor på mig, de skulle nog få nått anfall och vara tvungna a
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 12:34Åååå, har du röda skor? Det gillar jag! Det liksom lyser upp, fattar inte dina koller det borde de byta jobb.
Jag skulle inte tycka att det var ett dugg förfärligt om du hade gylfen öppen 😉Fast det är klart... en gång för några år sen när jag tappade n
Åååå, har du röda skor? Det gillar jag! Det liksom lyser upp, fattar inte dina koller det borde de byta jobb.
Jag skulle inte tycka att det var ett dugg förfärligt om du hade gylfen öppen 😉
Fast det är klart... en gång för några år sen när jag tappade n