Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Tack Jenny, blev lite orolig där ett tag. Men då kan vi fortsätta vårt förhållande som vi tidigare gjort.

Johanna, det är bara båg att ingen är snygg i cykelhjälm. Det gäller bara att hitta den rätta hjälmen, som passar dig både i form färg och prisklass

Säger d morn redan nu för jag vet att jag inte hinner det imorn. Hoppas ni sover tt och vaknat pigga och utvilade. (L)

Tack Oscar! Inatt har jag sovit riktigt bra och är grymt utvilad. Ska bli en härlig dag.

d morn. Fast jag känner mig inte så utvilad, imorse var det riktigt svårt att ta sig upp ur sängen.

dmorn!
Inatt jobbade jag trots att jag inte är riktigt frisk & det känns!

dnatt!(H)

d morn!
Idag regnar det, vilket gjorde att jag tog en sovmorn, vakande och hörde smattret på sovrumsfönstret, lite mysigt att ligga kvar under täcket och bara vara en stund till 🙂
Så idag behöver man inte ha dåligt samvete för att man måste sitta vid dat

JAg har tenta i morn nån snickrar i mitt hus!!! hur går det att plugga då?
Min kompis mår piss, hennes mamma blev akutopererad för tumör i magen igår, så kan jag fokusera på mitt plugg???
Svar: Förjävligt och NEJ!
hjälp nån?

toddeloooo,
då var det äntligen torsdag! Känns som att det är en ganska bra dag ändå och det är möjligt att jag "sjöng" högt när jag "sjöng" med i Pansargeneralens dotters bästaste sång. nannanana...niiine to fiiiive... för de andra passagerarna på tunnel

Jobbigt Emelie. Jag förstår att tankarna kanske inte är koncentrerade på plugg just nu... 🙁 Ta en långpromenad? Det kanske kan rensa tankarna lite? 🙂

Jag håller med Mats där jag försöker skriva en rapport (deadline på söndag) samtidigt som jag jagar stallplats (min häst har ingenstans att bo efter söndag, eller.. han kan ju gå ute, men vädret avgör ju om det är en bra eller apkass idé och så kan man fa