Quote from Åsa Tysklind on 2 October 2009, 10:21Fredag.
Undra vad man ska göra i dag.. Fundera på vad det blir i helgen, Ja det blir nog det.
Fredag.
Undra vad man ska göra i dag.. Fundera på vad det blir i helgen, Ja det blir nog det.
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 12:22ddag alla glada!
Idag skall jag passa på att vara ute i det fina vädret och bara vara.
Rygga med termos, fika och sittunderlag, check. Lämnar svampkorgen hemma idag dock. Perfekt vilodag inför imorn.
ddag alla glada!
Idag skall jag passa på att vara ute i det fina vädret och bara vara.
Rygga med termos, fika och sittunderlag, check. Lämnar svampkorgen hemma idag dock. Perfekt vilodag inför imorn.
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 12:46Gylfen öppen bara...tänker på köks-scnen i filmen TIllsammans där en av de inneboende går runt naken nertill för att "lufta"
Gylfen öppen bara...tänker på köks-scnen i filmen TIllsammans där en av de inneboende går runt naken nertill för att "lufta"
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 13:44haha, eller Yrrol när nån snubbe ollar fönstret och världens roligaste Susanne Reuter går med bar underkropp 😀
- nääää, men SÅG du?!
- jaaaa, usch!
😀
haha, eller Yrrol när nån snubbe ollar fönstret och världens roligaste Susanne Reuter går med bar underkropp 😀
- nääää, men SÅG du?!
- jaaaa, usch!
😀
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 13:56Äh, jag kunde inte låta bli. Jag lade upp en bild i min FB-blogg på mina rosa stövletter. E? Jajamen. (H)
Äh, jag kunde inte låta bli. Jag lade upp en bild i min FB-blogg på mina rosa stövletter. E? Jajamen. (H)
Quote from Rasmus Olsson on 2 October 2009, 14:00Och där drägglade jag ned tangentbordet. Tack för den Johanna. Hur ska jag förklara det här för chefen... "jo det är så att jag behöver ett nytt tangentbord för att Johanna...."
Och där drägglade jag ned tangentbordet. Tack för den Johanna. Hur ska jag förklara det här för chefen... "jo det är så att jag behöver ett nytt tangentbord för att Johanna...."
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 14:05Det är väl bara att visa honom mina skor så fattar han.
Det är väl bara att visa honom mina skor så fattar han.
Quote from Rasmus Olsson on 2 October 2009, 14:07Det låter som en rimlig plan. Ska dina skor åka till Göteborg eller ska han åka hem till dig?
Det låter som en rimlig plan. Ska dina skor åka till Göteborg eller ska han åka hem till dig?
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 14:10Jag älskar Göteborg så jag åker gärna dit. Vem vet, jag kanske börjar älska din chef också?
Jag älskar Göteborg så jag åker gärna dit. Vem vet, jag kanske börjar älska din chef också?
Quote from Rasmus Olsson on 2 October 2009, 14:11Också?
...Han är gift å har barn.
Också?
...
Han är gift å har barn.