Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 17:47🙂
🙂
Quote from Rasmus Olsson on 2 October 2009, 18:20Nu har Håkan visst fått i sig sitt kaffe.
Nu har Håkan visst fått i sig sitt kaffe.
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 18:25youuuu bettya, Bruse! dos expressos, dubbla båda två. Rätt i armvecket *whoptidoooo* kittlardödsskönt i kistan 😀
youuuu bettya, Bruse! dos expressos, dubbla båda två. Rätt i armvecket *whoptidoooo* kittlardödsskönt i kistan 😀
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 18:29Fasen också, den där badmössan var ju så ful att den blev kul. Jag VILL HA fast jag HATAR rosa?!? *storögd framför datorn.nu*
Fasen också, den där badmössan var ju så ful att den blev kul. Jag VILL HA fast jag HATAR rosa?!? *storögd framför datorn.nu*
Quote from Rasmus Olsson on 2 October 2009, 18:31Kan vi inte göra ett gruppköp, så får vi säkert rabatt av leverantören.
Kan vi inte göra ett gruppköp, så får vi säkert rabatt av leverantören.
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 18:33+1 Bruse! 😀
+1 Bruse! 😀
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 18:58Johanna: Riktigt häftiga stövlar....I like
Johanna: Riktigt häftiga stövlar....I like
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 10:22Tack Jenny.
Jag SKA ha en sån där badmössa. Även om det betyder att jag får Håkans träningsoverall och husvagn på köpet.
Tack Jenny.
Jag SKA ha en sån där badmössa. Även om det betyder att jag får Håkans träningsoverall och husvagn på köpet.
Quote from Rasmus Olsson on 3 October 2009, 10:41dmorn kamrater!
Johanna, du kommer göra dundersuccé på ditt jobb om du har badmössan på dig där.
dmorn kamrater!
Johanna, du kommer göra dundersuccé på ditt jobb om du har badmössan på dig där.
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 10:43mörron!
Vad ska ni pyssla med idag då? Jag somnade 4.30 hihi... Nu har jag pysslat lite i nya lägenheten och ska börja flytta över sakerna idag 😀 det första jag gjorde var jag kånkade en stereo på tunnelbana + buss dit, för det GÅR ju inte att röja _uta
mörron!
Vad ska ni pyssla med idag då? Jag somnade 4.30 hihi... Nu har jag pysslat lite i nya lägenheten och ska börja flytta över sakerna idag 😀 det första jag gjorde var jag kånkade en stereo på tunnelbana + buss dit, för det GÅR ju inte att röja _uta