Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

I know! 🙂 tänker som sagt smälla upp en jäkla massa hyllplan, så får det bli snygga lådor och lite sånt där... (t+)

Jag var och tittade och klämde och kände på underbar design idag... Stringhyllor. 🙂 Stringhyllor är det snyggaste som finns! 😀 I alla fall om man snackar bokhyllor... 🙂

Nja...vet inte om jag kan hålla med dig där Mats. Förresten...det finns ju fler sorters "hyllor" som är vackra väl? Hihiii...

Men jag har aldrig varit ett fan av stringhyllor. Jag älskar den där mer...ljusa och rustika stilen (Bruka design t ex) Rätt kl

Sofie: Japp! Det finns andra hyllor som är trevliga också... (H:) Det var därför jag skrev bokhyllor... 😉 Jag är inte så mycket för (vad jag kallar) "bondromantik". Design-nörd som jag är så älskar jag modernistisk design, exempelvis Mies van der Rohes B

Bondromantik? Nja. Kanske. Men vill inte ha det så där "slitet" utan det ska vara rejält. Och färgen ska inte heller vara sliten och gammal, utan jag gillar nytt. Blankt och fint ska de va 🙂

Den där sista fåtöljen ser så himla skön ut förresten!

Just

Då kan jag helt klart rekommendera Barcelona! Det är min absoluta favoritmöbel tror jag! Den är snygg, den är skön och den är bara... Grrr! (H:)

Edit: Suck! Nu fick jag inrednings-cravings... Måste nog ge mig ut bland antikvitetaffärerna i stan och leta

Jo, den är snygg, men är den skön? Måste man inte liksom spänna nacken hela tiden? Nu kanske jag framstår som väldigt slö, och kanske är jag det? Men en fåtölj måste jag kunna krypa upp i, mysa i och det ska kännas ungefär som ett moln i himmelriket (L)

Jag tycker att den är jätteskön! Jag sitter oftast i den när jag jobbar med nåt eller när jag läser. Men det är så klart individuellt. 🙂 Och alla behöver ju inte gilla modernisterna bara för att jag gör det. 🙂 Och det finns modernistisk design som man

Den här är cool! Skulle vilja ha en sån, fast med annat tyg.

http://www.bloggfamiljen.se/wordpress/wp-content/uploads/bwbps/1240858928.jpg

(jag fattar inte hur man fixar in en bild om ni kan se på en gång)

Holy shit vilken polkagris! :D(t+)

Om du skriver BILD: före länken så ska det fungera... 🙂