Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 10:47d morn alla! Jag sov förbi mitt mornpass idag så det vart vilodag av den här dagen... Vad ska man hitta på idag då? Oseriösa tips tages tacksamt emot! 🙂
Lycka till med kånkandet Sofie! (t+) (Fasen jag vill också flytta nu... Det vore skoj att rodda i o
d morn alla! Jag sov förbi mitt mornpass idag så det vart vilodag av den här dagen... Vad ska man hitta på idag då? Oseriösa tips tages tacksamt emot! 🙂
Lycka till med kånkandet Sofie! (t+) (Fasen jag vill också flytta nu... Det vore skoj att rodda i o
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 10:53zzz zzz zzz d morn, nä zzz zzz zzz
zzz zzz zzz d morn, nä zzz zzz zzz
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 11:02Men Mats, du får gärna flytta åt mig 🙂 nej, men jag tycker också att det är kul. Roligt att klura ut hur man vill ha det osv. Det enda som jag önskat vore lite mer tid innan... Skulle vilja köpa lite (mycket) hyllplan för att få plats med alla mina pryl
Men Mats, du får gärna flytta åt mig 🙂 nej, men jag tycker också att det är kul. Roligt att klura ut hur man vill ha det osv. Det enda som jag önskat vore lite mer tid innan... Skulle vilja köpa lite (mycket) hyllplan för att få plats med alla mina pryl
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 11:57Bruse, det vore lite variation till cykelhjälmen. Kanske kan jag ha badmössan under cykelhjälmen så att det blir en liten trevlig överraskning för dem när jag tar av hjälmen.
Bruse, det vore lite variation till cykelhjälmen. Kanske kan jag ha badmössan under cykelhjälmen så att det blir en liten trevlig överraskning för dem när jag tar av hjälmen.
Quote from Rasmus Olsson on 3 October 2009, 12:31Absolut en överraskning. Jag skulle iallfall bli överraskad.
Absolut en överraskning. Jag skulle iallfall bli överraskad.
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 12:39d Morn! Här är det förkylt, så det blir soffan idag.
d Morn! Här är det förkylt, så det blir soffan idag.
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 12:52Sofie, du glömmer väl inte att en flytt är den i särklass bästa anledningen (och det bästa tillfället) till att RENSA bland alla prylarna. 😉
Sofie, du glömmer väl inte att en flytt är den i särklass bästa anledningen (och det bästa tillfället) till att RENSA bland alla prylarna. 😉
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 13:56Allt som man inte använt på över ett år kan man lika gärna slänga... med möjligt undantag för böckerna i bokhyllan.
Allt som man inte använt på över ett år kan man lika gärna slänga... med möjligt undantag för böckerna i bokhyllan.
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 14:03Jo...men jag _har_ använt nästan allt faktiskt 😀 men det blir ändå svårt att klämma in saker som funnits i en tvåa på 45 kvm, ett fullpackat förråd och en ateljé i en etta på 22 kvm, utan förråd. Det mesta är ju exets grejer naturligtvis, men ändå... Men
Jo...men jag _har_ använt nästan allt faktiskt 😀 men det blir ändå svårt att klämma in saker som funnits i en tvåa på 45 kvm, ett fullpackat förråd och en ateljé i en etta på 22 kvm, utan förråd. Det mesta är ju exets grejer naturligtvis, men ändå... Men
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 14:30Oooh! Compact living! Det är ju den coolaste inredningsutmaningen att få plats med (och framförallt att lyckas gömma) massa grejor på liten yta... 😀
Oooh! Compact living! Det är ju den coolaste inredningsutmaningen att få plats med (och framförallt att lyckas gömma) massa grejor på liten yta... 😀