Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Håkan, jag har rosa stövlar. Det du!
Och i går kväll när jag var ute på stan fick jag jättemånga komplimanger för dem från okända människor. Minsann! Då blev jag glad.

d morn alla a (L)
Idag är det Tenta, träna, stan, packa och sen bär det av till Stockholm. Hoppas ni får en helt underbar dag alla dingar (L)

dmorn! Hoppas du får det bra gumman. Jag åker i stället söderut idag.

d morn! Känner mig helt snurrig just nu, men förhoppningsvis går det över efter lite kaffe... 🙂

Emelie: Lycka till på tentan! (t+)

Jenny: Vaelkuommen him te Skaune! (Översättning: Välkommen hem till Skåne...) 🙂

Mats: Som om jag behövde en översättning... Jag kommer ju därifrån. HÄLLÄÄÅÅÅ??!! 😉

Edit: fast du översatte naturligtvis inte till mig... *mumlar nåt om hur korkad jag är* (#)

Jenny,
änte fått ditt mornkaffe än kanske 😉

Johanna,
ooooo, rosa stövlar! Min underbara guddotter har ett par rosa stövlar hon också, med piratdödskallar på, som hon är väldigt nöjd med. Enligt tjejen i butiken som sålde dem gick det inte att töja ut en

Damn you Håkan!!! 😀 England v.s. All Blacks skulle ju vara hur coolt som helst och det skulle jag gladeligen betala stora pengar för! Och du blir bjuden på det... *suck* 😀 Jag har däremot börjat fundera på hur man ska få tag på biljetter till finalen 20

moooahahahahha <-- mitt ondskefulla ta-över-världen-skratt

har en kompis med kontakter inom RFU såatteeee...jorå 😀

i helgen är det match på Årstafältet, vet inte alls vilka lag eller så. Det enda jag vet är att en kompis storebror känner en kille som h

Håkan, jag har en bild på mina fina stövlar men tyvärr fattar jag inte hur man lägger in den här så du får nog springa på mig på stan och ge mig en komplimang i stället.

Håkan: Jag kan berätta för dig att du ska kolla på semifinalen (och stockholmsderbyt) mellan Exiles och Hammarby... 🙂