Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 10:42...finns ju flytthjälp att sätta det som...
...finns ju flytthjälp att sätta det som...
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 10:52Det fanns det, tack. Missade det när jag kollade förut. 😀
Det fanns det, tack. Missade det när jag kollade förut. 😀
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 13:51aha...flytthjälp, de missade jag med 🙂
aha...flytthjälp, de missade jag med 🙂
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 14:45Det är väl helt enkelt baserat på att den som flyttar egentligen bara står och dirigerar och inte utför nåt arbete? 😉
Och de som faktiskt gör nåt är då flytthjälp....
Det är väl helt enkelt baserat på att den som flyttar egentligen bara står och dirigerar och inte utför nåt arbete? 😉
Och de som faktiskt gör nåt är då flytthjälp....
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 15:19Åååh, en gång flyttade jag från arbetslöshet till ett jobb. Då får man gratis flytt med flyttfirma av pappa staten (eller AMS eller nåt?) och där kan man snacka om att jag blev "trafikledare" istället för att faktiskt flytta en enda pryl.
Jag packade int
Åååh, en gång flyttade jag från arbetslöshet till ett jobb. Då får man gratis flytt med flyttfirma av pappa staten (eller AMS eller nåt?) och där kan man snacka om att jag blev "trafikledare" istället för att faktiskt flytta en enda pryl.
Jag packade int
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 16:33Jag försökte göra så, men efter 3 lådor så började folk klaga så då fick jag anstränga mig lite iaf. 🙁
Jag försökte göra så, men efter 3 lådor så började folk klaga så då fick jag anstränga mig lite iaf. 🙁
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 07:44På väg till jobbet strax. Annars återhämtar jag mig mest, efter helgen och gårdagens övningar. Nu blir det omladdning ordentligt, inför fredagens specialpass.
120 minuter. 60 minuter box + 60 minuter Army Training. Kan jag fortfarande gå efter det passe
På väg till jobbet strax. Annars återhämtar jag mig mest, efter helgen och gårdagens övningar. Nu blir det omladdning ordentligt, inför fredagens specialpass.
120 minuter. 60 minuter box + 60 minuter Army Training. Kan jag fortfarande gå efter det passe
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 07:50d morn!
Själv sitter jag på jobbet med en stor kopp äckligt kaffe och försöker vakna... *gäsp*. Jag har 45 minutes bilfärd till jobbet och imorse var det mörkt och regnigt och svårt att hålla önen öppna, trots att jag väntade med frukostmackan ända till
d morn!
Själv sitter jag på jobbet med en stor kopp äckligt kaffe och försöker vakna... *gäsp*. Jag har 45 minutes bilfärd till jobbet och imorse var det mörkt och regnigt och svårt att hålla önen öppna, trots att jag väntade med frukostmackan ända till
Quote from Åsa Tysklind on 22 September 2009, 08:30d morn!
Sitter på tåg mot stockholm ska gå kurs i 2 dagar.
Så man ska lyckas få en kväll i stockholm att gå dagen är inga problem men kvällen får man se vad det blir. Sitta på ett hotell rum är ingen hitt.
d morn!
Sitter på tåg mot stockholm ska gå kurs i 2 dagar.
Så man ska lyckas få en kväll i stockholm att gå dagen är inga problem men kvällen får man se vad det blir. Sitta på ett hotell rum är ingen hitt.
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 08:31d morn! Idag är jag trött... Och jag vet inte varför... Men det är mörkare och kallare och råare här idag, det kanske är därför? 🙂
Ha en bra dag alla! (t+)
d morn! Idag är jag trött... Och jag vet inte varför... Men det är mörkare och kallare och råare här idag, det kanske är därför? 🙂
Ha en bra dag alla! (t+)