Quote from Funbeat user on 12 May 2012, 08:19Godmorgon från en annan del av Södertälje. Vilodag idag så vi sticker nog inte ut näsan så mycket :-).
Godmorgon från en annan del av Södertälje. Vilodag idag så vi sticker nog inte ut näsan så mycket :-).
Quote from Funbeat user on 12 May 2012, 09:21God Morgon! Grått här med men det kan bli fint under dagen. Hade tänkt komma ut på en promenad för att röra på kroppen, ska jobba i morgon är det tänkt.
Jag bara undrar vem det är som snott min DN 🙁
God Morgon! Grått här med men det kan bli fint under dagen. Hade tänkt komma ut på en promenad för att röra på kroppen, ska jobba i morgon är det tänkt.
Jag bara undrar vem det är som snott min DN 🙁
Quote from Funbeat user on 12 May 2012, 09:33Inte jag Camilla 🙂
Det börjar lätta här nu, kan det bli sol månne ?
Inte jag Camilla 🙂
Det börjar lätta här nu, kan det bli sol månne ?
Quote from Funbeat user on 12 May 2012, 09:37Inte jag heller, fast jag skulle gärna haft en morgontidning här nu.
En fråga, hur tidigt får man starta gräsklipparen?? På sommaren brukar jag ha 10 som en magisk tid, men vad tycker ni?
Inte jag heller, fast jag skulle gärna haft en morgontidning här nu.
En fråga, hur tidigt får man starta gräsklipparen?? På sommaren brukar jag ha 10 som en magisk tid, men vad tycker ni?
Quote from Funbeat user on 12 May 2012, 09:46Anna, jag tycker du kan börja ca 9.30 så du får vänta tills i morgon 😉
Anna, jag tycker du kan börja ca 9.30 så du får vänta tills i morgon 😉
Quote from Funbeat user on 12 May 2012, 09:560700 får man börja härja med gräsklippare och bulldozer mm 🙂
0700 får man börja härja med gräsklippare och bulldozer mm 🙂
Quote from Funbeat user on 12 May 2012, 09:56Kom hastigt in i verkligheten igen och kom på att jag inte har nån backup (kille, man, grabb eller annan lämplig) ifall gräsklipparen inte vill starta på nyckeln.
Jag har aldrig lyckats starta med snöret på den här klipparen. Så håll alla tummar för att
Kom hastigt in i verkligheten igen och kom på att jag inte har nån backup (kille, man, grabb eller annan lämplig) ifall gräsklipparen inte vill starta på nyckeln.
Jag har aldrig lyckats starta med snöret på den här klipparen. Så håll alla tummar för att
Quote from Funbeat user on 12 May 2012, 09:58Heff, hur är din relation till dina grannar, eller du kanske inte har några föresten?
Heff, hur är din relation till dina grannar, eller du kanske inte har några föresten?
Quote from Funbeat user on 12 May 2012, 10:02"Nackdelar med att vara singel" är väl alla trådar förutom tråden "Fördelar med att vara singel"? 🙂
"Nackdelar med att vara singel" är väl alla trådar förutom tråden "Fördelar med att vara singel"? 🙂
Quote from Funbeat user on 12 May 2012, 10:09VA (#) ? Är det SÅ uppenbart Mattias?
VA (#) ? Är det SÅ uppenbart Mattias?