Quote from Funbeat user on 11 May 2012, 08:22Heff: Är du så morgonpigg eller har du inte gått och lagt dig än? 😉
Heff: Är du så morgonpigg eller har du inte gått och lagt dig än? 😉
Quote from Funbeat user on 11 May 2012, 08:36Jorå jag sov men magen hade bestämt sej för att jag inte skulle sova :/
Jorå jag sov men magen hade bestämt sej för att jag inte skulle sova :/
Quote from Funbeat user on 11 May 2012, 08:53Ajdå, får hoppas att den är mer samarbetsvillig framöver.
Ajdå, får hoppas att den är mer samarbetsvillig framöver.
Quote from Funbeat user on 11 May 2012, 09:19Gomorron! (H:)
Jag har hunnit med mycket. Vaknade kl 5 och trodde jag var magsjuk, men det gick över. Sen upp igen 6.45 för en timmas yoga med en kollega. Vi stod ute på däck under tak i friska luften. Det var superhärligt! 😀 Nu sitter jag på jobbet och
Gomorron! (H:)
Jag har hunnit med mycket. Vaknade kl 5 och trodde jag var magsjuk, men det gick över. Sen upp igen 6.45 för en timmas yoga med en kollega. Vi stod ute på däck under tak i friska luften. Det var superhärligt! 😀 Nu sitter jag på jobbet och
Quote from Funbeat user on 11 May 2012, 09:38God Morgon!
Nina, det lät härligt med yoga ute 🙂 Undrar vad mina grannar skulle säga.........
God Morgon!
Nina, det lät härligt med yoga ute 🙂 Undrar vad mina grannar skulle säga.........
Quote from Funbeat user on 11 May 2012, 15:35Camilla, jag är ju på jobbet så det är inga grannar här. 😉 De enda som skulle se oss är is å fall några stackars morgonpigga passagerare som irrat sig ut i regnet. Eller nån styrman som står med kikare från bryggvingen som vi stod under. 😉
Camilla, jag är ju på jobbet så det är inga grannar här. 😉 De enda som skulle se oss är is å fall några stackars morgonpigga passagerare som irrat sig ut i regnet. Eller nån styrman som står med kikare från bryggvingen som vi stod under. 😉
Quote from Funbeat user on 11 May 2012, 22:18Yoga utomhus gärna vid en sjö är ljuvligt. Camilla du får leka att du är ute öppna fönster på vid gavel altandörr om det finns (men vänta till blåsten har avtagit)
Yoga utomhus gärna vid en sjö är ljuvligt. Camilla du får leka att du är ute öppna fönster på vid gavel altandörr om det finns (men vänta till blåsten har avtagit)
Quote from Funbeat user on 12 May 2012, 06:25Morrn morrn
Morrn morrn
Quote from Funbeat user on 12 May 2012, 08:08Godmorgon i etern! Här är det grått och småduggar. Hoppas det lättar för jag tänkte cykla lite sen.
Godmorgon i etern! Här är det grått och småduggar. Hoppas det lättar för jag tänkte cykla lite sen.
Quote from Funbeat user on 12 May 2012, 08:17Godmorgon från ett grått och blött Södertälje, håller med Celos hoppas det blir bättre ska ut och cykla på eftermiddagen
Godmorgon från ett grått och blött Södertälje, håller med Celos hoppas det blir bättre ska ut och cykla på eftermiddagen