Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 12:58Celos: Nja, det tar väl 8-15 dagar innan första kassen kommer. Men nu har jag varit och handlat, och insett att jag definitivt inte hade klarat en jobbdag iallafall. *svett*
Jerker har redan ett bra koncept utarbetat, ser jag.
Celos: Nja, det tar väl 8-15 dagar innan första kassen kommer. Men nu har jag varit och handlat, och insett att jag definitivt inte hade klarat en jobbdag iallafall. *svett*
Jerker har redan ett bra koncept utarbetat, ser jag.
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 13:01Ypperligt! då har vi ju två testpiloter. Och om kassen inte kommer förrän om 8-10 dagar då hinner du bli frisk Mattias och kan göra en grundlig utvärdering.
Emotser era utvärderingar med spänning. 😉
Ypperligt! då har vi ju två testpiloter. Och om kassen inte kommer förrän om 8-10 dagar då hinner du bli frisk Mattias och kan göra en grundlig utvärdering.
Emotser era utvärderingar med spänning. 😉
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 17:37Imorrn blir jag först igen att säga God morgon 🙂
Imorrn blir jag först igen att säga God morgon 🙂
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 20:36Heff: det är bara vad du tror. 😉
Heff: det är bara vad du tror. 😉
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 22:09Vi får väl se vem som är morgonpiggast
Vi får väl se vem som är morgonpiggast
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 22:12Morgonpigg eller tvingad att gå upp innan tuppen!? Tror jag säger god morgon vid 9-snåret 🙂
Morgonpigg eller tvingad att gå upp innan tuppen!? Tror jag säger god morgon vid 9-snåret 🙂
Quote from Funbeat user on 10 May 2012, 05:01Morrn morrn
Morrn morrn
Quote from Funbeat user on 10 May 2012, 06:17Godmorgon, Heff var piggast:)
Eller som du sa Jom det handlar nog mest om ont måste att vara uppe denna tid på dygnet, men snart lördag, kanske man får/kan sova lite längre
Godmorgon, Heff var piggast:)
Eller som du sa Jom det handlar nog mest om ont måste att vara uppe denna tid på dygnet, men snart lördag, kanske man får/kan sova lite längre
Quote from Funbeat user on 10 May 2012, 07:48Jag kunde ha varit först vid 04:10 men jag ville inte ta Heffs vanliga plats i etern 😉
Jag kunde ha varit först vid 04:10 men jag ville inte ta Heffs vanliga plats i etern 😉
Quote from Funbeat user on 10 May 2012, 07:53jag gick upp igårkväll, ska snart gå och lägga mig, men dricker nu honungsvatten.. gjorde följande upptäckt inatt 2 koppar te= kunna prata i två minuter..
jag gick upp igårkväll, ska snart gå och lägga mig, men dricker nu honungsvatten.. gjorde följande upptäckt inatt 2 koppar te= kunna prata i två minuter..