Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

och jag är bara uppe för att spraya näsan, dricka honungsvatten, käka vitlök och ta halstablett... jobbar natt som tur är..

om jag inte lät rolig igår så låter jag än värre idag...
klart jag har ju sprungit i drömmen..

Morrn 5 tim i trädgården känns i kroppen och jag som bestämt mej för att inte rega trädgårds arbete som träning mer 🙁
Jag vet att löpning är bra för att få ordning på min rygg men ack så motigt när hela kroppen strejkar. (#)
Nu har det regnat så det ka

God morgon i sjukstugan och friskus-Sverige! Här fortsätter febrandet. En nackdel med att vara singel är att när all mat är slut så måste man gå och handla oavsett hur sjuk man är...

Mattias: Varför inte prova Linas matkasse eller vad de nu heter? Då slipper du ju gå ut (tror jag i alla fall).

Edit: Hoppas du mår lite bättre. 😉

Celos: Jag vet inte, men det kändes som en alternativ, men fel, lösning på problemet. Osingel eller Linas kasse, osingel eller Linas kasse... 🙂

Mattias: Osignel är ju självklart att föredra. 🙂 Tänkte mest på nuvarande matbristen. 😉

Tänk om de behoven kunde kombineras till ett matleverans med detingupplägg 🙂

Camilla: Vi kanske skall övertala Mattias att göra ett "vetenskapligt" test av den teorin. Det kan ju gå vägen. Eller vad säger du Mattias? 🙂

Linas partnerkasse - prova en ny varje vecka, hemleverans fredag eftermiddag.

Finns även deluxe - som har middagen klar när du kommer hem utarbetad. Naturligtvis ingår tända ljus och massage....