Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 09:20och jag är bara uppe för att spraya näsan, dricka honungsvatten, käka vitlök och ta halstablett... jobbar natt som tur är..
om jag inte lät rolig igår så låter jag än värre idag...
klart jag har ju sprungit i drömmen..
och jag är bara uppe för att spraya näsan, dricka honungsvatten, käka vitlök och ta halstablett... jobbar natt som tur är..
om jag inte lät rolig igår så låter jag än värre idag...
klart jag har ju sprungit i drömmen..
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 09:56Morrn 5 tim i trädgården känns i kroppen och jag som bestämt mej för att inte rega trädgårds arbete som träning mer 🙁
Jag vet att löpning är bra för att få ordning på min rygg men ack så motigt när hela kroppen strejkar. (#)
Nu har det regnat så det ka
Morrn 5 tim i trädgården känns i kroppen och jag som bestämt mej för att inte rega trädgårds arbete som träning mer 🙁
Jag vet att löpning är bra för att få ordning på min rygg men ack så motigt när hela kroppen strejkar. (#)
Nu har det regnat så det ka
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 10:43God morgon i sjukstugan och friskus-Sverige! Här fortsätter febrandet. En nackdel med att vara singel är att när all mat är slut så måste man gå och handla oavsett hur sjuk man är...
God morgon i sjukstugan och friskus-Sverige! Här fortsätter febrandet. En nackdel med att vara singel är att när all mat är slut så måste man gå och handla oavsett hur sjuk man är...
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 10:49Mattias: Varför inte prova Linas matkasse eller vad de nu heter? Då slipper du ju gå ut (tror jag i alla fall).
Edit: Hoppas du mår lite bättre. 😉
Mattias: Varför inte prova Linas matkasse eller vad de nu heter? Då slipper du ju gå ut (tror jag i alla fall).
Edit: Hoppas du mår lite bättre. 😉
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 10:56Celos: Jag vet inte, men det kändes som en alternativ, men fel, lösning på problemet. Osingel eller Linas kasse, osingel eller Linas kasse... 🙂
Celos: Jag vet inte, men det kändes som en alternativ, men fel, lösning på problemet. Osingel eller Linas kasse, osingel eller Linas kasse... 🙂
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 12:22Mattias: Osignel är ju självklart att föredra. 🙂 Tänkte mest på nuvarande matbristen. 😉
Mattias: Osignel är ju självklart att föredra. 🙂 Tänkte mest på nuvarande matbristen. 😉
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 12:31Tänk om de behoven kunde kombineras till ett matleverans med detingupplägg 🙂
Tänk om de behoven kunde kombineras till ett matleverans med detingupplägg 🙂
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 12:44Camilla: Vi kanske skall övertala Mattias att göra ett "vetenskapligt" test av den teorin. Det kan ju gå vägen. Eller vad säger du Mattias? 🙂
Camilla: Vi kanske skall övertala Mattias att göra ett "vetenskapligt" test av den teorin. Det kan ju gå vägen. Eller vad säger du Mattias? 🙂
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 12:51Linas partnerkasse - prova en ny varje vecka, hemleverans fredag eftermiddag.
Linas partnerkasse - prova en ny varje vecka, hemleverans fredag eftermiddag.
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 12:52Finns även deluxe - som har middagen klar när du kommer hem utarbetad. Naturligtvis ingår tända ljus och massage....
Finns även deluxe - som har middagen klar när du kommer hem utarbetad. Naturligtvis ingår tända ljus och massage....