Quote from Rasmus Olsson on 8 May 2012, 09:14Lite egendomligt, då vi bor bara nån kilometer eller två från varandra.
Lite egendomligt, då vi bor bara nån kilometer eller två från varandra.
Quote from Funbeat user on 8 May 2012, 09:21Mornmorrn! 12 grader i skuggan här. Tackar jag för. Försöker mig på vägra SL-kort så det ser bra ut för jobbcyklingen. 🙂
Mornmorrn! 12 grader i skuggan här. Tackar jag för. Försöker mig på vägra SL-kort så det ser bra ut för jobbcyklingen. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 May 2012, 09:22God Morgon, solen skiner i Kallhäll och nu ska det bli kaffe och tidning.
Får se om det kan kurera mig.Ha en bra dag alla söta singlar 🙂
God Morgon, solen skiner i Kallhäll och nu ska det bli kaffe och tidning.
Får se om det kan kurera mig.
Ha en bra dag alla söta singlar 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 8 May 2012, 09:23KAFFE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Carro, det är före sex nu!
KAFFE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Carro, det är före sex nu!
Quote from Funbeat user on 8 May 2012, 10:22Krya på er alla sjuklingar.
Det var tu jag läste om Camillas brist på mjölk innan jag satte på min gröt jag har varken mjölk el fil hemma sparade visst en liten slatt mjölk till kaffet. Lika bra att åka och handla innan jag är svart av gjord.
Krya på er alla sjuklingar.
Det var tu jag läste om Camillas brist på mjölk innan jag satte på min gröt jag har varken mjölk el fil hemma sparade visst en liten slatt mjölk till kaffet. Lika bra att åka och handla innan jag är svart av gjord.
Quote from Funbeat user on 8 May 2012, 10:35http://www.youtube.com/watch?v=5l_H0IqakW4 (L)
Quote from Funbeat user on 8 May 2012, 11:24Härlig nostalgi tripp Camilla
Härlig nostalgi tripp Camilla
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 06:44godmorgon
äntligen onsdag vilket betyder stallet ikväll:)
godmorgon
äntligen onsdag vilket betyder stallet ikväll:)
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 07:23Morrn! Ett mulet Stockholm idag. Jag blir verkligen påverkad av om det är soligt/molnigt. Rätt skönt att PT ställde in passet nu på morgonen. Kroppen är liiite stel efter söndagens och måndagens övningar.
Morrn! Ett mulet Stockholm idag. Jag blir verkligen påverkad av om det är soligt/molnigt. Rätt skönt att PT ställde in passet nu på morgonen. Kroppen är liiite stel efter söndagens och måndagens övningar.
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 07:52Mulet här med men fåglarna kvittrar på, förkylningen fortsätter i min del av soffan....... 🙁
Mulet här med men fåglarna kvittrar på, förkylningen fortsätter i min del av soffan....... 🙁