Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 12:08Helen: Du får läsa på om antibiotika. Jag var på en framläggning i mikrobiologi för några veckor sedan och blev smått chockad över hur komplext det var med penicilliner, cefalosporiner och karbapenemer och grejor. I min tidigare världsbild så fanns det "k
Helen: Du får läsa på om antibiotika. Jag var på en framläggning i mikrobiologi för några veckor sedan och blev smått chockad över hur komplext det var med penicilliner, cefalosporiner och karbapenemer och grejor. I min tidigare världsbild så fanns det "k
Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 12:11jag kan lite om antibiotika, men fyra års plugg i biomedicinsk kemi 😉
vet för några år sedan i södra sverige när jag bara kunde svälja glass och inte fick komma till läkaren "ta en alvedon....för antibiotika hjälper inte mot virusinfektion, det är såda
jag kan lite om antibiotika, men fyra års plugg i biomedicinsk kemi 😉
vet för några år sedan i södra sverige när jag bara kunde svälja glass och inte fick komma till läkaren "ta en alvedon....för antibiotika hjälper inte mot virusinfektion, det är såda
Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 12:15Hu!
Nu får jag tankar om glass med Alvedonsmak 🙂
Krya på dig du med Helen (t+)
Hu!
Nu får jag tankar om glass med Alvedonsmak 🙂
Krya på dig du med Helen (t+)
Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 12:26tack!
glass med alvedonsmak.. ja det kanske inte är helt fel.. vet att jag tyckte min allergimedicin var god när jag var liten.. (nej jag är inte allergisk mot björk bara gräs...)
tack!
glass med alvedonsmak.. ja det kanske inte är helt fel.. vet att jag tyckte min allergimedicin var god när jag var liten.. (nej jag är inte allergisk mot björk bara gräs...)
Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 13:06Krya på er nu alla tre och ge alla baciller på moppo!
Krya på er nu alla tre och ge alla baciller på moppo!
Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 13:11alt virus.. 🙂
alt virus.. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 16:35Visserligen inte godmorgon längre men det var här det var sjukstuga ser jag. Får jag göra er sällskap?
Soffa, glass och hett te blir min medicin ikväll för en ond hals. Ajaj..
Visserligen inte godmorgon längre men det var här det var sjukstuga ser jag. Får jag göra er sällskap?
Soffa, glass och hett te blir min medicin ikväll för en ond hals. Ajaj..
Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 16:38Bra att inte vara ensam när man är sjuk, det låter som en bra medicin Anna och kväll får Helena eller Roger piska Celos. Har du filt också? Annars kan jag låna ut en.
Och så kryar vi på oss allihopa (t+)
Bra att inte vara ensam när man är sjuk, det låter som en bra medicin Anna och kväll får Helena eller Roger piska Celos. Har du filt också? Annars kan jag låna ut en.
Och så kryar vi på oss allihopa (t+)
Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 16:51Camilla, jag har filt, kelsjuk katt och långtråkigt.
Hade mycket hellre varit på Runday.
Camilla, jag har filt, kelsjuk katt och långtråkigt.
Hade mycket hellre varit på Runday.
Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 16:52Jag med 🙂
Jag med 🙂