Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

go morron

Godmorgon, soligt väder hoppas på en cykeltur efter jobbet

Godmorgon från strålande sol över Stockholm. Men vi är tillbaka i 0-grader träsket. Hoppas det blir varmare under dagen.

Gomorron! (Ja, jag vet att det är middagsdags för en del av er)
Solen skiner och jag ska snart till jobbet. Tur jag har träningsvärk, annars hade jag varit bitter över att inte kunna cykla på hela veckan.
Jag har fått ett träningsprogram jag ska köra på s

God Morgon från ett soligt Kallhäll, hostar vidare och det blir te till frukost eftersom jag inte masade mig ner till centrum i går för att köpa mjölk. Te till morgontidningen, undrar hur det går?

Nina, ha det bra själv och fint med träningsverk 🙂

Camilla: Vi kan vara sjukkompisar tillsammans. Jag har varit sjuk i förkylning i helgen och det går bara mot värre för varje dag. Idag låter jag... lägre än vanligt. Men jag är ju på benen, så än finns det liv.

Jag testade att spela Winnerbäck - Faller p

Mattias, vi skulle kunna bilda en manskör om det inte vore så att jag låter som en hes kråka och börjar hosta så fort jag tänker på att prata.

Krya på oss och andra ev sjuklingar(t+)

Mattias S: Ett varningens finger bara. Om du här hes så sjung inte över huvud taget. Då kan det bli som för mig, dvs du lär dig att använda stämbanden fel och blir ännu hesare. (#)

Celos: Tack för omtanken! Nej då, det var bara femton sekunders test. Resten av dagen är jag tyst, för här finns ingen att prata med... 😉

själv så har jag nu gjort bakteriodling av min näsa/hals.. fått kortison nu och så får vi se vad som kommer växa på odlingen...