Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Ja det verkar kosta en del. Men det kanske är värt det för att få en så bra sittställning som möjligt, speciellt om man skall cykla långt. Jag funderar på den inför Gotland Runt då det är 36 mil på två dagar.

@Celos Jag är säker på att t.ex Bruse kan hjälpa dig och jag tror inte att han är så dyr 🙂 "Allting går att sälja med mördande reklam, kom å köp konserverad gröt".....;)

Eller helt säker är jag inte men min magkänsla säger det och det låter hemskt dyrt för något som man borde kunna få bra hjälp av kompisar som har hållit på ett tag. Jag kan såklart vara ute och cykla nu.....

Jag tycker det låter kraftigt överprisat. Men det är jag det.

God Morgon från ett soligt Kallhäll, morgonkaffe och tidning innan kvällspass.
Lite stel i benen och krampkänning när jag skulle kliva ur sängen, hm tog visst i i går 🙂

Jessie, det hade ju varit klart supercoolt om du tog dig runt den där pölem på gammelmormors cykel! (V) (H)

Ja, jo jag veeet Nina OCH det skulle kompensera lite för att skidåkningen på min klassiker gör den till en Klassiker Lite också. Men sen var det det där med att inte kunna trycka på när det är lätt medlut. Motluten kan det nog ändå vara läge att kliva av

Vad tror du på för tid då? Jag tycker det är coolt att öht ge sig på det utan en "riktig" cykel. 😉

God Morgon från ett dimmigt Stockholm, jag hoppas löparna hittar runt idag.
Jag jobbar.

Morron! Frukost intagen. Grått på den hör sidan stan också och inte så värst varmt heller.