Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

eftersom min näsa är som den är så tänker jag bara sitta nere på gräsmattan och läsa idag

Som det kanske framgår av mitt inlägg en bit upp så skall jag också cykla Vätternrundan. Har starttid 19:42 och hoppas på en ljum vindstilla kväll och natt.

Gomorron!

Då har man varit ute på tantcykeln och lämnat barnen i skolan. jag börjar lite smått lära mig att använda fotbromsen. Haha!! Synd bara att jag knappt har nån luft i däcken och min cykelpump passar inte ventilen. (#)

Om en halvtimma ska jag ivä

God Morgon!

Sol idag med och jag är ledig, blir lite tvätt och disk, ett löppass (jag är vid mina fulla sinnens bruk), en tur till Kungsan för att se de sista körsbärsblommorna innan det är dags för syjunta hos Celos.

Nina:
Om du nu kostar på dig en bikefit så bör du nog lita på resultatet från denna. Självklart beroende på personens kunskap och erfarenhet

Lite nyfiken på vem du ska till ?

Nyfiken jag med....speciellt priset 🙂

Nina: Det är lite obestämt än så länge? Jag tränar på min mormors cykel (svart, treväxlad med cykelkorg) just nu och utgår iskallt ifrån att den är mer snabbcyklad än min gammelmormors (den jag cyklade Tjejvättern på, min oväxlade från -38) men samtidigt

Har också funderat på en bikefit på racern inför sommarens myckna träning jag behöver göra. Tror att jag sett pris på 1500-1900 kr här i Stockholm.

Godmorgon föresten! 🙂

Herrejesus vilka pengar.....(#)