Quote from Rasmus Olsson on 28 April 2012, 08:55Om det vore så kul ändå.
Om det vore så kul ändå.
Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 06:01Morrn morrn
Morrn morrn
Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 06:17God Första Maj Morgon! Inte ofta jag ens kommer på tanken att skriva i den är tråden.
God Första Maj Morgon! Inte ofta jag ens kommer på tanken att skriva i den är tråden.
Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 08:54Morrn! Soligt och klarblå himmel. Det blir till att röja skräp snabbt och sen ut i solen för en cykeltur tror jag. Ha en bra dag! 😀
Morrn! Soligt och klarblå himmel. Det blir till att röja skräp snabbt och sen ut i solen för en cykeltur tror jag. Ha en bra dag! 😀
Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 09:14God Morgon!
Klarblå himmel här med, ska försöka på en liten runda innan det är dags att åka till jobbet.
Ha en toppendag alla singlar 🙂
God Morgon!
Klarblå himmel här med, ska försöka på en liten runda innan det är dags att åka till jobbet.
Ha en toppendag alla singlar 🙂
Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 09:21Gomorron. Strålande dag (våren är SÅ mycket BÄTTRE än sommaren, det säger jag ju bara, lagom varmt, lagom många mygg etc etc (L) ) och jag har redan hunnit GÅ ut till stallet och släppa ut hästar och mocka och fodra och allt det där och hunnit hem igen! (
Gomorron. Strålande dag (våren är SÅ mycket BÄTTRE än sommaren, det säger jag ju bara, lagom varmt, lagom många mygg etc etc (L) ) och jag har redan hunnit GÅ ut till stallet och släppa ut hästar och mocka och fodra och allt det där och hunnit hem igen! (
Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 09:32Go Jessie, Go Starlady (t+)
Go Jessie, Go Starlady (t+)
Quote from Rasmus Olsson on 1 May 2012, 09:33Celos vill med å köra lite backintervaller. Tänkte vi rullar makligt till Finnberget som uppvärmning och kör stenhårt uppför så hårt och många gånger var och en pallar. Sen rullar vi i snygg formering och fikar resten av dagen.
Celos vill med å köra lite backintervaller. Tänkte vi rullar makligt till Finnberget som uppvärmning och kör stenhårt uppför så hårt och många gånger var och en pallar. Sen rullar vi i snygg formering och fikar resten av dagen.
Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 09:51Kör hårt Jessie med många härliga cykel mil.
Kör hårt Jessie med många härliga cykel mil.
Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 10:20Lycka till med cyklingen Jessie !
Då syns vi kanske i Motala eller nånstans på vägen runt "den lilla pölen".
Lycka till med cyklingen Jessie !
Då syns vi kanske i Motala eller nånstans på vägen runt "den lilla pölen".