Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 10:10Morron! (för Heff, godmiddag) somnade inte heller förrän vid 1-tiden efter koncerten igår. Idag blir det svårt att hålla ögonen öppna så det får bli en kaffe-dag. Sen är det AW med arbetskamraterna i kväll.
Morron! (för Heff, godmiddag) somnade inte heller förrän vid 1-tiden efter koncerten igår. Idag blir det svårt att hålla ögonen öppna så det får bli en kaffe-dag. Sen är det AW med arbetskamraterna i kväll.
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 04:54God morgon!
God morgon!
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 07:19Morrn från ett soligt Stockholm. Yieha!!!!
Morrn från ett soligt Stockholm. Yieha!!!!
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 08:20God Morgon från soligt Kallhäll! Fåglarna kvittar för fullt och jag ska snart få mitt morgonkaffe 🙂
Kom raskt ur sängen idag. Det är ovanligt att jag hör nåt från grannarna ovanför men idag hörde jag ljud och prat. Eftersom jag tyckte jag hörde mannen
God Morgon från soligt Kallhäll! Fåglarna kvittar för fullt och jag ska snart få mitt morgonkaffe 🙂
Kom raskt ur sängen idag. Det är ovanligt att jag hör nåt från grannarna ovanför men idag hörde jag ljud och prat. Eftersom jag tyckte jag hörde mannen
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 08:38Camilla - vardagshjälten (t+) (i det tysta)...
Camilla - vardagshjälten (t+) (i det tysta)...
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 08:45God morgon!
Vad bra att du gick och kollade, Camilla!
Här i Södertälje är det en underbar morgon. 10° redan och sol. Vi hade en lugn morgon, ingen stress och jag hann fixa lite hemma innan vi skulle iväg.
det blir bara halv arbetsdag för mig idag. I em
God morgon!
Vad bra att du gick och kollade, Camilla!
Här i Södertälje är det en underbar morgon. 10° redan och sol. Vi hade en lugn morgon, ingen stress och jag hann fixa lite hemma innan vi skulle iväg.
det blir bara halv arbetsdag för mig idag. I em
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 08:50Ha det så bra i Italien Maria! Ät god mat och njut av ledigheten 🙂
Lite avis är jag men jag vill höra hur ni haft det.Jag kände att jag var tvungen men hjärtat klappade lite extra.......
Ha det så bra i Italien Maria! Ät god mat och njut av ledigheten 🙂
Lite avis är jag men jag vill höra hur ni haft det.
Jag kände att jag var tvungen men hjärtat klappade lite extra.......
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 08:54Tack!
Det blir kanske en rapport i reserapportstråden förr eller senare :-).
Tack!
Det blir kanske en rapport i reserapportstråden förr eller senare :-).
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 10:22Maria: Ha en trevlig semester. 😀
Camilla: Det är tur att du finns 🙂
Maria: Ha en trevlig semester. 😀
Camilla: Det är tur att du finns 🙂
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 11:44jag har precis ätit frukost nu ska jag sätta mig i bilen för att köra till LInköping till en av mina bröder. Är glad över att min familj och släkt hjälper mig!
jag har precis ätit frukost nu ska jag sätta mig i bilen för att köra till LInköping till en av mina bröder. Är glad över att min familj och släkt hjälper mig!