Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Morning! En grått Stockholm med 5 grader. Men det är varma 5 grader. 😀

Morrrrrrrrn!

Somnade först efter 2 när jag tagit värktabletter, pirrig i benen så det gick inte att koppla av. Nåja, ledig idag men jag ska äntligen se "Tinker Tailor Soldier Spye" med biogänget. Nåt att se fram emot i tråkvädret....... Men först kaffe,

God morgon. Jag drömde att mitt bil batteri inte tog laddning, det är jag som är ur laddad totalt. Lite yoga , tvätta och en sväng med dammsugaren innan kära långväga släktingar kommer i em.

Får passa på när man är uppe, God Morgon (H)

Morrn morrn

God Morgon, idag är det solsken men jag tror att det varit dimma i natt. Det ligger ett dis över Mälaren. Kvällspass idag så det blir en joggingrunda efter frukost.

Godmorgon! Här ligger dimman kvar ännu. Cykeltur till jobbet så nu känner jag mig pigg. Lunchjogg planerad idag.

Morrn! Morgonens simning och frukost avklarad. Soldis utanför kontorsfönstret. 😀

Morning

Den är inte god i dag i Kallhäll men nu är morgonen här och jag är uppe. Vaknade strax efter 7, somnade först efter 01 då jag hade funderingar på att ställa larmet senare än 8. Jag kunde inte somna fast jag var trött. Jag få ta en tupplur efter lunch.

K