Quote from Jonny Persson on 18 April 2012, 14:00Det var riktigt skönt ute. Jag sprang i shorts jag. 🙂
Det var riktigt skönt ute. Jag sprang i shorts jag. 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 18 April 2012, 15:48Jag har gått i kortbyxor sen vi gick över till sommartid. Biter skön på de rakade benen.
Jag har gått i kortbyxor sen vi gick över till sommartid. Biter skön på de rakade benen.
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 07:32säger jag från Kallhäll!
Solsken och jag ska strax åka till jobbet, har planerat en dag för kompetensutveckling och sen är det fackligt möte i kväll. Några studenter kommer dit, det ska bli kul att höra vad de ha att säga.
säger jag från Kallhäll!
Solsken och jag ska strax åka till jobbet, har planerat en dag för kompetensutveckling och sen är det fackligt möte i kväll. Några studenter kommer dit, det ska bli kul att höra vad de ha att säga.
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 07:36Morning
Morning
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 08:33Guten morgen från ett molnigt Kungsholmen. Rätt temperatur för promenaden i morse i alla fall. Snart kanske jag kan börja cykla till jobbet.
Guten morgen från ett molnigt Kungsholmen. Rätt temperatur för promenaden i morse i alla fall. Snart kanske jag kan börja cykla till jobbet.
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 09:29godmorgon, efter att jag lyckats somna inatt (det där med att ta tupplur på kvällen är vanskligt) så har jag sovit hela natten utan några mardrömmar!
godmorgon, efter att jag lyckats somna inatt (det där med att ta tupplur på kvällen är vanskligt) så har jag sovit hela natten utan några mardrömmar!
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 06:12Godmorgon! Äntligen fredag!
Sitter här på jobbet och undrar bara en sak: Får man gå hem nu? (H)
Godmorgon! Äntligen fredag!
Sitter här på jobbet och undrar bara en sak: Får man gå hem nu? (H)
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 06:18Morrn! Regnigt i den här delen av landet.
Morrn! Regnigt i den här delen av landet.
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 09:11På riktigt!? Det här vädret... Fast det är ju fredag. Men tänk om det hade varit fint väder. Min box pajjade igår så jag kan inte titta på tv buhuuu! Det jobbigaste är väl att jag måste kånkiga iväg skiten någonstans för lagning. Orka!
På riktigt!? Det här vädret... Fast det är ju fredag. Men tänk om det hade varit fint väder. Min box pajjade igår så jag kan inte titta på tv buhuuu! Det jobbigaste är väl att jag måste kånkiga iväg skiten någonstans för lagning. Orka!
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 09:42Jepp. Gjorde inget att jag blev blöt på vägen till simhallen, där skulle jag ju bli blöt i alla fall 😀
Jepp. Gjorde inget att jag blev blöt på vägen till simhallen, där skulle jag ju bli blöt i alla fall 😀