Quote from Funbeat user on 15 April 2012, 05:03God morgon dags att jobba lite 7-10. Jag skulle haft dubbel pass på 12 timmar jag sökte semester för vi har speciellt simträning i dag. Nu var det så många sjuka på jobbet att jag måste åka dit en stund, skönt ändå att jag kan göra det jag tängt. Träninge
God morgon dags att jobba lite 7-10. Jag skulle haft dubbel pass på 12 timmar jag sökte semester för vi har speciellt simträning i dag. Nu var det så många sjuka på jobbet att jag måste åka dit en stund, skönt ändå att jag kan göra det jag tängt. Träninge
Quote from Funbeat user on 15 April 2012, 06:43Goförmiddag
Goförmiddag
Quote from Funbeat user on 15 April 2012, 07:41Godmorgon!
Dimmigt här i södra Stockholm. Förhoppningsvis tittar solen fram senare 🙂
Godmorgon!
Dimmigt här i södra Stockholm. Förhoppningsvis tittar solen fram senare 🙂
Quote from Funbeat user on 15 April 2012, 07:55God Morgon!
Nu tycker jag SMHI får ta fram solen de lovat. Denna helgen har NTE följt prognoserna.
God Morgon!
Nu tycker jag SMHI får ta fram solen de lovat. Denna helgen har NTE följt prognoserna.
Quote from Funbeat user on 15 April 2012, 08:10Sol här 🙂
Sol här 🙂
Quote from Funbeat user on 15 April 2012, 08:42God morgon! Jag det var himlans disigt ute då. Fast jag har kollat yr.no och där har de inte sagt så mycket om sol. Tittade på deras långtidsprognos och det var inte många solar alls där - och de få solar som fanns hade moln framför sig.. 🙁
God morgon! Jag det var himlans disigt ute då. Fast jag har kollat yr.no och där har de inte sagt så mycket om sol. Tittade på deras långtidsprognos och det var inte många solar alls där - och de få solar som fanns hade moln framför sig.. 🙁
Quote from Funbeat user on 15 April 2012, 09:39Jag har för mig att yr förutsade + 10 grader och stor sol idag. Kan vi stämma dem?
Jo, dags för morgonkaffe och morgontidning. Ha en toppendag, jag jobbar kväll.
Jag har för mig att yr förutsade + 10 grader och stor sol idag. Kan vi stämma dem?
Jo, dags för morgonkaffe och morgontidning. Ha en toppendag, jag jobbar kväll.
Quote from Funbeat user on 15 April 2012, 10:47Kan nog stämma, Camilla. Det är underbart i solen redan nu. Nu väntar grillad korv och fika efter gårdsstädningen.
Kan nog stämma, Camilla. Det är underbart i solen redan nu. Nu väntar grillad korv och fika efter gårdsstädningen.
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 05:14Morrn morrn
Morrn morrn
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 06:45God morgon. Undrar om det är idag jag blir uppsagd eller om de väljer att vänta några dagar till? Nåja, senast fredag i alla fall. *hepp!*
God morgon. Undrar om det är idag jag blir uppsagd eller om de väljer att vänta några dagar till? Nåja, senast fredag i alla fall. *hepp!*